Tuesday, November 20, 2012

Untuk Adik Adam !

Salam korang :)
Hari tu aku ada post kat facebook
Maybe belum ada rezeki
Ni kawan kita nak letgo DSLR D3100 dengan harga CUMA RM1,500
Baru sekali di gunakan, condition masih elok
Dan HASIL JUALAN NAK DI SERAHKAN PADA ADIK ADAM yg mengidap Brain Canser


Kawan aku baru lawat adik ni Jumaat lepas
Dia baru selesai Radioterapi yang pertama
Ada 29 sessi lagi untuk dia lalui
Selesai sesi pertama, Adam dah boleh terima susu melalui tiub


Moga Adam akan cepat sembuh
Dan pada siapa² yg berminat nak kamera tu bgtau kita yer

Aku tak amek apa² keuntungan
Just forwardkan info ini
Mana tau ada yang ingin membantu

Cuma satu je yang buat aku terharu
Kawan aku tu..sanggup jual brg peribadi kerana nak menolong kwn sendiri
Moga Allah berikan kamu kebahagiaan yang tak bertepi dan rezeki yg melimpah ruah Noor !
Amin !!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket