Thursday, July 7, 2011

AKHIRNYA...MASANYA TIBA ! MOGA INI AKAN BERKEKALAN !!


Selamat Pagi. Hurmmmmm..seharian semalam tak masuk blog tapi nak tidor semalam bukak sekejap..wahhh! terharu tengok UV yang agak ramai dari korang. thanksss korang...sayang korang sesangat sebab sentiasa sudi jengah aku di sini.... ^_*

Hari Khamis 07.07.11...akhirnya aku terbukak hati untuk menutup aurat. Hasrat yang sebenarnya tependam sudah lama tapi masih belum punya kekuatan untuk melakukan. Semalam cakap kat suami.."jom teman sayang pegi beli tudung" dia pantas bersetuju tanpa banyak soal. Aku tau walau dia tak suarakan itu yang dia tunggu hampir 10 tahun kami bersama.

Tadi masa nak turun dari kereta tetiba dia cakap "caantik comel sayang baba ni!"..uwaaaaaaa, hampir nak menitis air mata ini terharu !! Moga ini akan terus berkekalan..insyaallah. Ye ada yang cakap "jangan pakai tudung sebab suami" tapi aku harus akui selagi aku tidak menutup aurat selagi itu dia akan bersedih. Dia pernah cakap "penat baba sembahyang tapi sayang seolah tarik baba masuk dalam dosa yang sayang lakukan!"...lepas tu dia diam, sekali sekala ada peluang memang dia akan nasihatkan aku. Dan kini...ini adalah untuk dia. Dia lelaki yang terbaik anugerah dari Ilahi selepas kegagalan pertama. Dia yang selalu ada di sisi, yang selalu memujuk ketika hati sedang marah, yang menyeka air mata ketika kesedihan melanda, yang tersenyum gembira ketika diri sedang ketawa riang. Sungguhhhh...ini hadiah untuk dia, moga doa dan restu dari dia terus mengiringi hidup ini !!

Dan juga aku harus berterima kasih pada semua kawan² aku terutama kawan facebook, ada jugak yang belum aku temui tapi juga sering mendoakan untuk aku. Tak tersebut nama sorang² kat sini. Korang tau sape korang kannnn !Terima kasih korangggg..doa korang juga penyebab hati ini terbuka untuk melakukan. Insyaallah tudung yang korang bagi nanti aku pakai ehhhh.

So...walaupon belum hari raya nak amek kesempatan mohon maaf atas apa jugak yang aku lakukan. Maaf perkara paling mendamaikan jiwa. Aku akui aku pernah membenci tanpa sebab...MAAFKAN aku kawan !! Sekarang nak pelan² berbaik dengan semua semula..tak moh lagi benci² !!

Uishhhh..excited ini !! Nanti berubah riak pulakkk kannnn..takpelahhh! korang doakan ini akan terus berkekalan ekkkk ! Tapiiii...keaktifan dan kerakusan menghapdet status dengan blog tidak sesekali akan berubah ...tetap seperti lahhhh dahulu ...hehehehhehhe (",)


40 comments:

eliyaezlinalias

Tahniah kak
doa kn sya jugeeee yea

risa

kak...saya dalam bas neh...alhamdulillah ye semoga kekal ye kak...alololo mana gambau tuhhh

Farah Shamsudin

tahniah kak.. akak cantik tau!

babylove

tahniah buat mama ila... saya doakan penghijrahan ini memberi sejuta makna dlm hidup mama ila... sy sayang mama ila..

pinky

hehehe....kat fb sy dah tegur akak...kak sini pun nak ckp jgk....alhamdulillah....semoga berkekalan ya kak....sedih baca entry akak ni....menyentuh ati......semoga akak sekeluarga terus dilimpahkan rahmatNya...amin....

chreeztina arissa

alhamdullilah.. sebak juga hati membaca. semoga berkekalan hendaknya. aminnn

Unknown

congrats akak ...

Nurfaizah M Nor

alhamdulillah...semoga berkekalan. tahniah kak!

MamaRifqy

Mama ilaaaaaaaaaaa.....IM proud of u dear!!!

azma

alhamdulillah kak!

oshin-jamel

tahniah kak!!!nnti ble la oshin bg shawl sebagai besday!hehehhe!

bersama kak Es

saya rasa sebak ...

~ moga ianya berkekalan. Bukan sekadar hadiah bererti untuk suami tp ianya hadiah terbaik untuk diri kita. Menangis sudaaa syaitan sebab dia dah kalah.

Caiyok sheila

Asyifa Mustaffa

tahniah kak...pas nie...bole soping tudung on9 pulak....^^

Ummiakid @ lily

Tahniah shiela, tumbang gembira dan muga terus menjadi isteri yang soleha serta penyejuk hati suami...

➳➳ NorulKama

alhamdulillah~~...

Siti Hajar

Alhamdulillah dan tahniah utk akak ye.... :)

Nyonya Mansor

ALhamdulillah.. mesti lagi comell kan... moga hasrat akak direstui... sy bangga ada akak mcm ni... tak sempat lg nk tgk akak pakek tudung tu... ada kt fb ke?

Tina Othman

alhamdulilah & tahniah, semoga abadi penghijrahan ini ♥♥

lansingsihat

Alhamdulillah dan tahniah akak...:)

Ibu Darwisy

alhamdulillah..tahniah kak sela..semoga allah merahmati..ape pun sy sgt akk sgt2..take care..

Shiela Firdaus

thanks Eliya :-)) insyaallah tiba masa kamu nanti .

Shiela Firdaus

mekaseh risa ♥

Shiela Firdaus

time kasih farah :=)

Shiela Firdaus

sayang husna jugak ♥

Shiela Firdaus

time kasih pinky :=)

Shiela Firdaus

insyaallah aris :-)

Shiela Firdaus

unknown..tenkiu dear~

Shiela Firdaus

iza..thankssss~

Shiela Firdaus

Naa...mekaseh sayanggggggggggg~

Shiela Firdaus

thanks Azma~

Shiela Firdaus

oshin ^_*

Shiela Firdaus

time kasih kak Es!!

Shiela Firdaus

asyifa ...sudah tentu kannnn ♥

Shiela Firdaus

insyaallah lily :=)

Shiela Firdaus

norulkama..tenkiu dear :=)

Shiela Firdaus

siti hajar..thanks sayngggg!

Shiela Firdaus

nyonya mansur..ha'ah dik..ada kat fb~! thanks ye!

Shiela Firdaus

tina..insyaallah tina. thanks ehhh!

Shiela Firdaus

langsing sihat..time kasih dikkk!

Shiela Firdaus

CT..sayang kamu jugak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket