Friday, July 1, 2011

DI TINGGAL LAGI SENDIRIAN !!

hurmmmm...malam ni aku di tinggalkan lagi sendirian
ehhh tidakkkk...di tinggal pakej 4 orang anak untuk di jaga
huhuhuhu....dia keluar lagi mancing malam ni,ahad nanti baru balikkkk... :'(

nak larang tak boleh..ye la bukan selalu
tapi dia tak tau sebab tak selalu la aku tak bolehhhh
mesti bosan dia takde kannn..tak ada kawan nak bergusti ganas & sopan santun (erkkkkkk)
cuma satu aje pesan aku sang suami...jaga diri baik² di tengah lautan tu
jangan terlalu leka termasuk sempadan negara orang pulak ekkkkkk!!


ini dia Hang Tuah aku yang kadang bertukar jadi Hang Jebat
bila kat umah selalu bertukar jadik Mahsuri..suka tolong buat keje umah..baik kannn..hehee
oh yeee..tadi terbaca status kawan "mana ada lelaki baik lagi..itu semua kisah dongeng dulu!"
psssttttt...mana ada dongeng, kisah benar ni!!
walaupon dia tak sempurna 100% ,tapi dia salah sorang lelaki terbaeeekkkk
yang....ah!! malas nak citer lah..nanti ada yang juluk tekak !!

OKLAAA..nak lunch dah ni. jumpa karang ehhh!


6 comments:

oshin-jamel

oh abg jep!!miahahahah-->larikkkk!!!

Nurfaizah M Nor

kak sela, sy pun ditingglkan dgn pakej 3 org nak kena jaga. lalink outstation.... jom mlm ni kita berjimba! huhu!!!

Tina Othman

selamat behujung minggu dgn pakej special itu =)

Mawar Berduri

suka ayat akak..

walaupun dia tak sempurna 100%, tapi dia tetap yang terbaik!

mummysabrina

selamat berhujung minggu kak...moga abg jep selamat pergi dan balik...amin...nak ikan sikit...;p

Amyna

bukan kisah dongeng... itu kenyataan. lelaki ringan tulang namanya. Mr.A pun selalu juga bantu saya di rumah...

Hanya kita yang tahu.. tolong menolong suami isteri..^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket