Friday, July 22, 2011

ANGKAT BERANGKAT !!

halloooo....fuyooooo !! letihlaaaa..bukan letih buat keje tapi letih melangutttttt (",)
tengah duk memain google ni teringat pasal kisah "angkat mengangkat"
hehhehee...hubungan antara dua makhluk Allah yang berlainan jantina
macam kakak angkat, adik angkat, abang angkat tuuuu

tak kisahlah sapa nak angkat pon kannn..aku pon banyak adik angkat
tapi semua majoritinya sama jantina..sebab kita orang memang ikhlas nak bersaudara
TAPIKANNNNN...bila ada orang pompuan yang nak jadik adik @ kakak kat suami aku
cepat je aku jawab "NO WAYYYYY !!"
aku ckp kat suami "adik hang dah berlambak kat umah..hang angkat mana satu yg hang suka!!"

nak cakap aku jeles sukahati la kannn..tapi lebey baik sedia payung sebelum hujan
dah banyak sangat kes yang memula nak angkat²
lepas tu terus angkat tak pulang²..lagi sadis tukar jadik teman sekatil !!

lagi pon pada pandangan aku la kannnnnn
lelaki dan perempuan sekarang kalau rapat sikit je mula la timbul perasaaan syok tak memasal
mula la bercambah benih yang bukan²
so dari jadik bukan²...BIAR AKU YANG BUKAN² DULU !!

MOTIP ENTRY : say NO to sape yang nak angkat laki den...nanti den toreh dahi dia ukir  "SHIELA PUNYOO !" ^_*


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket