Wednesday, July 20, 2011

MOOD HILANG !!


Assallammuallaikum..aduhhhhh!!nggak tau ngapain sekarang aku kerap malas²
Mau di bilang pembawakan budak...nggak donggg !! buncit makanan ini!
Erkkkk...sinetron mana mengubah bahasa aku ni?? hehehehhe..saya Malaysian jati lah!!

Tapi kannn..memang aku sangat² malas sekarang nih
Bayangkan baju opis aku setiap hari si anak yang gosokkan
Rumah encik suami ngan anak² jugak yang uruskan
Aku..cuma sabtu ngan ahad je buat keje, hari lain terguling macam ikan duyung atas katil !!

Dulu² sehari aku boleh publish 10 entry..entry yang hanya berkisar pasal aku la kann
Takde info apa pon bak kata org itu tapi pedulik apa aku asal aku tak usik orang kannn !!
Masing² punye leistemewaan sendiri..tak perlu mengikut cara orang lain kannnn..kannnn!

Now nak dapat 3 entry pon parahhhhh...
Separah filling aku yang dah setinggi gunung kat opis ni
Sangat sangat sangat sangat malas...malas malas malas malas sangat !!!

Bawah ni aku copy paste status² aku kat FB lah!!
Bukan apa..tadi boring² aku duk baca semua status aku sendiri
Tambah lagi FB yang masih bengong tahap cipannnnn GRRRRRRR ! 

  • Raso kalau ekau ado kat tompek dio..eden tanyo krim pemutih apo yg ekau pakai smpai tgn ngn muko warno jauh bezo, ekau lompang tak muko den?? 

  • Pulau Pandan Jauh Ke Tengah, Gunung Daik Bercabang Empat ,Bagilah Aku Sejuta Setengah .Tetap Engkau Tak Dpt Kawen Empat !! 
  
  • tiada satu pon yang sempurna -- baik di mata kita belum tentu baik di mata dia, hitam pada kita mungkin putih pada dia !! samada kita atau dia yang buta warna..tepuk dada tanya selera !!! ^_* 

  • Morning!! Byknya virus kat FB skrg ehh..terbaru chat yg mula di tnya "hi how r u?" bila aku reply "hi im fine" dia antor plak "wanna laugh?" aku yg mulanya tak tau itu chat nk bg virus terus ckp "Pak Aji ni gila ke?"..kesian Pak Haji tu jd mangsa, pic profile pakai serban mmg la terkejut dia tnya mcm tu kannnnn!! SORI Ye Pak Aji!! 

  • tanda dietku sudah menampakkan hasil..tudung size M mula terasa longgar!!**uwahahha. .paleku dah turun beratnya!!! 

  • Tidak perlu berpura² menjadi orang lain kerana percayalah kita masing² di ciptakan dengan keistemewaan tersendiri yang pastinya tiada pada orang lain !! SALAM TENGAHARI !! 

  • Cabaran Aku Seorg Mama:-->"mama adik dh pandaiii buat matematikk!" dgn banggaku bertnya "iyee..caner adik kira?" dia jwb " pakai kalkulator!" AIR!AIR!AIR..aku tercekik sambal petai ikan bilis!!!


Enjoy ehhh...opssss, enjoy ke??  terpulanglah..saje nak tunujuk yang sebenarnya aku hanya punya kerajinan di FB sahaja....kannnnnnn!! Oraitssss.....jumpa lagi nanti yekkkkkk !! BYE!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket