Wednesday, July 13, 2011

TEMPAT JATUH LAGI DI KENANG !!

ada kawan kata lepak di FB membazir aje
lebih baik update entry kat beloggg
tapi hati saya berkata "tidakkkk"
kerana FB lahhh saya punye pembaca di blog
kerana FB lahhh saya di kenali di blog
dan kerana FB jugak lahhh saya punye kawan yang sangat ramai
yang sentiasa ada setiap masa bersama saya !!
dan kerana itulah...andai saya di suruh memilih
saya akan memilih FB...kerana Mark Zuckerberg lebih mengenali sapa saya
tempat jatuh lagi di kenangggg..inikan pulak FB yang suka bertanya "WHATS ON YOUR MIND"


MOTIF ENTRY INI : : FB saya masih nazak !! sudah di bagi CPR tapi tidak berfungsi jugak seperti biasa !! hanya buleh tengok status sendiri, status kawan nggak boleh! saya geram ! saya geram !

NAH...status terakhir saya di FB tadii !! nak keluar lunch sudah !! hopefully bila balik dia akan okeh!!
Shiela Firdaus ♫ ♪ begitulah awan nano nano nano nano nano ♫ ♪ <-- sambil berlari-lari dalam opis!! **BOSS..ke tepi !ke tepi!
BYE !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket