Wednesday, July 20, 2011

BAGAIMANA INGIN DI KIKIS ??

satu penyakit yang aku tak tau macam mana nak buat ....
penyakit shopping baju budak !!
orang kata kalau takde duit nanti dia stop la sendiri kannn
tapi korang jangan tak tau aku ada ramai kawan bisnes on9 yang bagi amek brg dulu
heheee..terharu bila diaorang letak kepercayaan begitu sekali
even kita orang cuma kenal kat FB aje tauuuu ♥♥♥

kannnnn...sekarang ni Sarah sorang je ada berpuluh² pasang baju untuk raya
Qistina dengan Zafry pon sama...ishhh!! kalau jual semula tu boleh kaya akakkk tauuu !!

sekarang ni aku tak tau macam mana nak stopppp !
cuba ajar aku caner..lagi² tgk baju yang cantik macam Lily jual nehhh
cer tengok nehhhh..aku dah semput menahan diri dari cakap kat dia  "Nak oder ini!"




uwaaaaaaaaa....bagi aku bantuan CPR pelishhhhhh!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket