Monday, July 4, 2011

HAPPY MONDAY BLUES!!!!

morningggg !! gambar di atas cukup menceritakan apakah nasibku di pagi isnin nih !! aramaksssss...kena siapkan sume kerja dengan sepantas yang mungkin !!

hehehehhe..sibuk macam mana pon masih sempat untuk jengok sini sekejap. korang dah breakfast ke?? aku dahhhh..breakfast roti dengan tuna 2 keping, yogurt bliss sebotol besar , yogurt yang betul² yogurt tu 2 bekas dengan secawan besar nescafee.... hehehhehee, buruk lantakkkk !! biasalaaaa..ganti semalam tak makan sebab rindukan suami yang tak balik² dari memancing !! ni dia dah ada..apa lagiiiii!! tapi itu lah aku...ssusah hati je makan, makan dan makan !! pelik peel kannnn..orang lain susah hati tak lalu makan tapi aku terbalik !!

ok dahhh !noktah kat sini.tapi nak bagitau ni..draft melambak² tu, korang sudi nak baca tak???? hehheehe, oklah...jom bekerja dengan tekun dan bersungguh² !!  ^_*



Published with Blogger-droid v1.7.2

10 comments:

risa

samalah kite kakak..kalau susah hati makan and makan..sape kata gemuk sebab senang hati..gemuk sebab asik susah hati..adehhhh
**selamat pagi kakak sayang!

Ummiakid @ lily

asal makan jer suah ati...asal susah ati jer, makan ekkk....
kita pose so tak ada entry masak memasak sehingga ptg nanti...

Tina Othman

samat pagi kakak, happy bekerja =)

oshin-jamel

morning kak :)

eliyaezlinalias

makaih meja!

p/s: baru ada kesempatan menjengah sbb darjah kekalutan meja ai lagi hebat rsa nyer~~hehehe

Shiela Firdaus

selamat petanggggg risa sayanggggg~

Shiela Firdaus

selamat berbuka lily :-))

Shiela Firdaus

tina..jom balikkkkkkk!

Shiela Firdaus

samat malam oshin :=))

Shiela Firdaus

El...tak habis lagi ni tauuuuu :=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket