Thursday, July 7, 2011

TERIMA KASIH !! DOA KALIAN SANGAT AKU HARGAI!!

Salam !! Tatau nak mula ayat macam mana nih tapi tengok tajuk pon sure korang tau apa citer dia kan. Pagi tadi aku ada post status pasal penghijrahan aku . Tak sangka begitu ramai yang mendoakan untuk aku. Sungguh sangat terharu. Tak terbalas ucapan sorang²...di walll mahupon di inbox !! Aku cuma nak korang tau..walau ada yang tak sempat di balas..setiap kata² itu aku baca. Setiap komen itu membuatkan aku sungguh terharu . Terasa sungguh di ambil berat oleh korang² . Terima Kasih yea....terima kasih sangat . Ni kat bawah ku letak gambar terbaru aku demi nak penuhi permintaan kawan yang ingin melihat. Cukuplaa gambar jauhh ekkk..sebab aku sangat tidak fotogenik...hehheehhehehe !!


** sekarang ni aku ada hobi baru. tadi waktu tengahari aku tidak lagi di habiskan di Sogo tapi habis kat kedai tudung tau. biasala kannnn..masih baru, stok pon belum banyak lagi ^_*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket