Tuesday, July 19, 2011

STING GARDEN !


THANKS PAK GOOGLE..INI BUKAN UMAH AKU TAPI LEBIH KURANG BEGINI LA DULU KAN!!
AHAAAAAAAAA.... aku ada post kat group aku pasal setinggan
Tak ramai yang pernah melaluinya kannnnnn !!
Dari pengamatan aku sendiri orang yang benar² kuat hati je sanggup duk sini tauuuu !!
Bukan hanya persekitaran yang serba kekurangan
Tapi kemudahan yang di sediakan perlu berkongsi !!

kehkehkeh..teringat dulu time aku duk basuh kain
tetiba air paip stop..rupanya si gangster paling ujung dah tarik paip tanpa bagitau
lelaki tauuuu....dengan pompuan tak penah lagi aku gaduh² !
cehhhh..mcm gangster, pegi belakang umah dia "weyyy..ko tak skola dulu ke?"
"tatau nak cakap ke kalau nak guna?"..hahahaha, sadis wehhhh
macam gangster Kampung Pinang Sebatang aku masa duk kat area situ

tapi yang peliknya masa tu mamat tu langsung tak bersuara
dia diam..tapi lepas tu dia terus hempas kuat pintu dapur dia tu
tatau la dia tak jawab sebab dia terkejut tengok aku yang berani melawan
atau terkejut tengok aku dengan baju seluar basah lencun menyerang dia
habis nampak body seksi masa tu kotttt...keskeskeskes !!

hahhahaha..semua itu tinggal kenangan
tapak rumah tu pon dah naik kondo mewah dahhhh
macam nak ketuk pintu kondo situ cakap "ehhh..u tau sini dulu umah ai tauuuuu!"

alhamdullillah...berakit rakit dahulu berenang renang ke hiliran, bersakit sakit dahulu bersenang senang kemudian !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket