Monday, July 11, 2011

CUKUP !! AKU SUNGGUH TIDAK MEMERLUKAN KAMU !

BERKALI-KALI di duga kesabaran. aku bukannya suka nak bermusuh dengan orang lain. Even di hantar dengan inbox yang mengatakan ketidakpuasan hati pada aku tanpa sebab pon aku boleh mengambil sikap melupakan bila datang menegur aku macam biasa. kata tidak peduli dengan Group itu tapi sibuk menyampaikan "group itu dah jauh menyimpang!"..apahal??? dah keluar maknanya dah keluar !! tak perlu sibuk dengan menda yang kau sendiri tak suka!!

sibuk mengatakan aku tak matang dalam membuat keputusan. MATANG sangat ke kau kalau sms & inbox kau menyatakan "SAYA TAK TINGGALKAN SHIELA FIRDAUS TAPI TINGGALKAN GHMB!" tapi dalam masa yang sama boleh mention kat orang lain "ahli group masing² ada rasa ketidakpuasan hati pada GHMB!"...erkkkkk!lupakah kamu yang aku admin di situ?? andai betul aku bersalah...tegur !! bukan mencanang cerita yang bukan² !!

Moga ini kali terakhir penjelasan aku kerana hingga ke pagi ini inbox aku penuh gara² persengketaan ini. tak perlu lagi aku jelaskan satu persatu pada setiap yang bertanya. Dan moga dia tahu apa yang aku kata ini berserta bukti.

terima kasih pada yang memberi sokongan tidak berbelah bahagi, nasihat yang betul² melegakan diri ini. tapi satu yang ku pinta..andai korang tau dengan siapa aku sedang bersengketa..ITU ANTARA AKU DENGAN DIA...sahabat dia yang lain langsung tidak terlibat !!jangan di palitkan sama...mungkin hanya aku yang tidak sesuai menjadi sahabat dia !!!!

MAAF SEKALI LAGI !! ENTRY INI TERPAKSA AKU LAKUKAN bukan semata² kerana inbox yang bertalu² ku terima tapi untuk menjelaskan pada dia isu TIDAK MATANG pada aku yang dia utarakan. aku malas nak reply sms kerana bagi aku....PERSAHABATAN KITA SUDAH EXPIRED !!


23 comments:

risa

walau ape pon saye tetap sayang kakak!! teguhkan pendirian ye..seperti yg selalu saye mention jgn terlalu balik dengan org sebab kite tak tau belang sebenar seseorg itu:)

Shiela Firdaus

tenkiu risa. maaf kalau entry ni timbulkan rasa tak senang tapi kita perlu jelaskan kenapa kita buat keputusan macam ni!

ieda

sabar ye kak. tak pe,dia sorang je yang mcmtu tp org lain ok. so abaikan yang 1 tu ;)

Unknown

sabar ye mama ilaa..biase la manusiaa..tak pernah puass

Shiela Firdaus

ieda...manusia yang punye kelemahan yang sibuk mencari salah orang lain untuk tutup kelemahan dia bukannya cari jalan nak jadi berjaya mcm org !! keji orang ini....

Shiela Firdaus

mama rifqy! huhuhuhu...apa nak buat!! kalaulah dari awal saya percaya cakap kawan² yang dah terkena dgn dia kan bagusss!

oshin-jamel

sy syg akk!! (^O^)...

Nyonya Mansor

lobiu olweis kakak

Lizan

singgah jap dengar kak sheila mengamuk... perangai orang memang pelik2 kan, elok sound je tepat cenggini, copek sikit selosai eh!

Anonymous

=), semoga ksha diberi kekuatan untuk menhadapi dugaan ini

risa

dia tak tau ALLAH tu maha mengetahui ape2 yg hamba2nya tidak ketahui..kebenaran pasti akan terbongkar..semoga dia diberi hidayah dari ALLAH dimana dia tak pernah pon sebut ALLAH...kite ada ALLAH tapi org lain ada TUHAN!!!

iema

Nape tu Shiela? Apapun moga tabah menghadapi dugaan ni ye...

najihahfara

ape kah???
wah saspen je.

Shiela Firdaus

thanks ieda :=)

Shiela Firdaus

naa.. :'(

Shiela Firdaus

syg oshin jugaksss ♥

Shiela Firdaus

leen..lebiyu too !♥♥

Shiela Firdaus

lizan..tepat pon tak guna. hati dia keras sekeras batu tu!bukan reti bahasa pon!!

pastu dah takde modal mula la mengungkit bukan²!

Shiela Firdaus

thanks tina!

Shiela Firdaus

ntah la risa...letih nak berdepan dgn org banyak gula kat lidah nih!

Shiela Firdaus

iema :'(

Shiela Firdaus

cik najihah :)

Aina

Alamak dah lama x join GHMB.lama x aktif fb:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket