Monday, July 11, 2011

SANGAT BERBALOI !!


TERBAEKKKK !! Coverage yg sangat baik..itu yang penting utk penagih tegar FB!!
even Digi aku pon sering tersangkut...Umobile bagi aku kepuasan hati !!
erkkkk...aku kena bayar ke ekkk??? TAKLAH!! mana yang baik kita share la info
yang tak baik pon kalau tak kena aku boleh infokan tauuuu ^_*

dengan RM28 sebulan..aku boleh berFB dgn jayanya, siap ada 100 minit free call & 30 sms
sangat berbaloikannn???  ehhh..ini sesuai utk light² user je la kannnn~!!
kalau yang guna betul² internet sampai dia pon nak masuk dalam alam maya tu
aku tak jamin ekkk..takut selow lah pulakkk!

Umobile ni aku buat second line utk berFB
bukan apa..DIGI aku gunakan kat Tab
kadang Tab bukan sesuai pon nak pegang di celah² orang ramai kannnnnn!
so ini pilihan aku..dah hampir seminggu kot aku guna
so far so good...nah Umobile..amek 5 twinkle² little star aku bagi!!


12 comments:

oshin-jamel

nk kne beli tpon baru br leh pakai umobile kak!heheh~

babylove

pakai line ker kak?

risa

haishhhh...ai setia ngan org biru je lah kak...ish ish ish berapa manyak line le ini kakak!

Anonymous

best ye, nak tukar lah, boleh fb sampai lebam hehe

Shiela Firdaus

hehehe..bawah 500 pon dah ada tepon canggih oshin :=))

Shiela Firdaus

prepaid Husna :=)

Shiela Firdaus

ai pakai Digi, Umobile, Celcom je risa :=)

Shiela Firdaus

jom tukar tina~!!

Nurfaizah M Nor

akk, tak fenin ke ada byk line?...yg satu ni pun kdg tercekik gak nak mbayarnya...huhu!

aizamia3

kalau k.risa setia dengan org birunya, ai setia dengan org hijaunye.. hikhikhik.. ;)

Shiela Firdaus

takde banyak pon iza...satu tab, satu engpong biasa, satu laptop :=)

Shiela Firdaus

jap..puas ai pikir org hijau tu apa aizamia..hulk ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket