Wednesday, July 13, 2011

PEMBAZIRAN ITU KAWAN SYAITAN !!

ERKKKKKKKKK...aku sangat lapar tadi ! breakfast tak amekkk tu pasal time lunch tadi aku oder Mee Hoon Sup dengan ayam goreng kunyit.Ayam goreng tak masuk dalam menu pilihan sebenarnya tapi masa tengah oder mata ku tertangkap pada dulang yang nak di hantar ke meja pelanggan lain. GULPPP ..."saya nak satu" ...tetiba mulut ni laju mengoder !!

sementara tunggu makanan sampai duk la layan FB kat henpon sambil borak jugak ngan kawan sepermainan kat opis neh !! hurmmmmm...makanan sampai je aku terus makannnnn (errrkkk...tak baca bismillah ke? baca?? takk? ..ehh, baca la dalam hati!) tak sempat aku tangkap gambar sementara hidangan tu cantik dalam pinggan...heheheheh ! ampunkan saya penunggu gua!

last sekaliii..ayam goreng tu tak abesss!! ada setengah tiga empat suku lagi tu !! ishhh!ishh!ishhh!... PEMBAZIRAN ITU KAWAN SYAITAN la Shiela !!

hehehe..yang ni dah nak abes dah nihhhh!


sayang ehhh..nak mintak bungkus takut orang kata DAIF sangat la pulakkkk..hehehehhe !!takde makna!!



MOTIF ENTRY : itulaahhhhh...pasal PEMBAZIRAN tu !! terlalu banyak sangat duit kannnn..... ^_*

ehhhh kejappp..jangan pangkah lagi ! tengok ni..stok baru tudung & inner aku..shantek takkk?? beli otw balik dari makan tadi (",)


SEKIAN..DAH BOLEH PANGKAH TUTUP BLOG AKU NEH. BUBYEEE !!


Published with Blogger-droid v1.7.2

15 comments:

Fathiah Hamim

hehe kalo fa selalunya bungkus ja. bagi meow2 mamam. hehehe

oshin-jamel

WAAHHH!!!BANYAK SHOPPINH..MEH NK SELAI..HEHEHEHE!!!!SDP BIHUUN SUP TUEEE~~

aizamia3

bagi meow makan pun ok gak tu.. ;)

sekian.. lepas komen baru pangkah.. kihkihkih..

Murni Alfathunnisa

kalau saya..suruh je bungkus...kita bayar kan...tak pedulik orang cakap ape...tak baik oo membazir...hehe

risa

aiyohhhh...membazir sungguh!! kalo saye ada sebelah mesti licinnnnn
erksss daifkah saye???

Nurfaizah M Nor

amboiiii manyak sopping eh! kalo manyak duit bukan daif namanya....itu makcik kayaaaaa....

Anonymous

apasal tak abiskan ayam tu?? eh DAIF ke kalau boleh order 2 3 jenis pastu siap boleh soping lagi, ni dah nak tgh bulan dah ni

Shiela Firdaus

fa..meowww pon tadek kat umah tauuu!

Shiela Firdaus

bole oshinnnn...hehhee

Shiela Firdaus

aizamia..make sure tau lepas komen baru pangkah!!

Shiela Firdaus

aizamia..make sure tau lepas komen baru pangkah!!

Shiela Firdaus

siti murni :=)

Shiela Firdaus

risa..ishhhh! ishhhh!

Shiela Firdaus

iza...yeeee...kaya!

Shiela Firdaus

tina :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket