Monday, July 18, 2011

TERIMA KASIH SAYANG !!




TERIMA HADIAH ini dari anak kesayanganku. Besday masih lambat sebenarnya tapi dia cakap dia nak jadi orang terawal yang mengucapkannya. 

Yun..mama nak Yun tau hadiah bukan pengukur ikatan kasih sayang kita. Cuma satu pinta mama..mungkin jadik hadiah paling berharga..jadi anak yang baik untuk mama !! Belajar rajin²...buktikan Yun boleh jadi kebanggaan semua ye sayang !!

Terima kasih sayanggggg..nanti mama baca yer !! Erkkkk..itu yang di tutup dengan kertas itu adalah tarikh lahir siap ngan tahun sekali !! Malu ahhh kalau semua tahu kannnnnn ^_*



Published with Blogger-droid v1.7.2

5 comments:

Nurfaizah M Nor

touching kan kalo dpt wishes dr anak-anak ni....happy birthday kakak sayammm. iza pun nak jd org yg terawal kedua wish besday lah!

Kasih Ibu Arif Atan

Terharunyaaaa.... apa yang tertera pada kulit buku tu doa tau kak... Pandai yuyun pilih buku... dia tahu mama nya wanita terhebat dalam hidupnya!!!

Ibu Darwisy

happy birthday in advance kakak sayang..terharunye bile anak2 dah pandai mengucapkan kata2 keramat ni..

Asyifa Mustaffa

so sweet...terharu asanya....:)

Tina Othman

terharunya, tak sabar nak tunggu masa tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket