Sunday, July 3, 2011

TAK TAU TAJUK LAGI ;-)

Hehheheh..last entry aku hari Jumaat hari tu??
Agak terkejut kan untuk org hyper macam aku ni
Bukan apa..bosan dtg tetiba lg2 ada menda yg xdiduga terpaksa kena hadap
Malas dah nak pikir..sukahati la asalkan aku masih berpegang "sekali org baik, sepuluh kali aku boleh baik dgn dia!"

Itu gambar sarah..baru je di snap
Tidor dalam sedu lepas menangis
Aku tak kasi dia ikut si kakak ke kedai
Bukan apa..malam ni, tu yg malas nak bagi tu

Kesian dia..sungguh2 nanges pon aku masih tak bagi
Duit pon masih di tangan tu..last2 tertidor!
Takpelah dikk..esok siang suh kakak bawak kedai ekkk
Malam bahaya tauuu..banyak org jaat!! (",)

Notakaki: mood masih takde tambah lg sang arjuna hati yg belum sampai dr memancing di tengah laut!! Dia ni tau ke tak aku takleh takde dia ekkkkkk????
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 comments:

risa

alololo ciannya sarahhhh..ngape akk je tak bawa pi kedai?? Ish ish ish colek sarah kang aaaaaaa
**wahhhh banyak le ikan abg jep bawa balik tu kang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket