Tuesday, July 5, 2011

DONT JUDGE A PIECE OF PAPER BY "CONTENGAN"



nampak kertas kat atas??? kekekekekek....buruk kelaku peel aku ni !! bukan apa bila aku copy URL entry aku tu, masa nak post kat wall FB dia mintak word verfication. so korang tau la kan berapa banyak group pasal blogger yang aku join !! gila semput napas nak buat word verification tu ...

so aku tulis kat kertas ni mana group yang aku join, bila siap satu entry aku tekan share je kat atas tu..SIAP !! heheheheh..biasalaaa kann..nak berblog dan di kenali mesti rajin mengiklan. marketing strategy mesti bagus lelagikkk aku cuma gunakan bakat pop corn tanpa bantuan sesiapa pon. beruntung tau mereka yang ada batu loncatan ituu..masalahnya tadek sape pon sudi menjadikan aku batu meloncat ini...keskeskes !! don't take too serious pleaseeeee !!

nampak macam kertas yang harus di buang kannnn !! ahaaaaa..hasil dari publish kat group² itu jugak yang meningkatkan pembaca kat beloggg aku ni tau. thanks koranggggg....korang make my day tauuuu !! okeyy laaaa...nak siap nak balik, nak jadik mak mithali, nak jadik isteri solehah. kena la terima kannn...aku dan arjuna hati punya minat yang sangat berbeza !! dia tak suka bila ada dia kat umah aku ngadap belog, facebook atau sewaktu dengannya....BYE!! JUMPA ESOK !!

**pssstttt..nak bagitau nehh..aku baru lepas timbang..berat statik kat situ 66.6kg jugak. takpelahh kalau tak turun pon yang penting tak naik. aku timbang tadi sebab aku ingatkan naikkk..ye laaa, dada ini terasa gebu semacam pulak sekarang nehhhhhh...whopppsssssssss !! sori!


Published with Blogger-droid v1.7.2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket