Tuesday, July 5, 2011

UMOBILE???



MORNING...ehhhhhh...tadek entry dari pagi tadi??? huhuhuhu..busanggggg melanda tadi nih!!
Ni baru datang semangat nak mengupdate !!
Malas dah nak jadik macam dulu..entah apa yang aku kejar dalam berblog ni pon tatau !!
So bila buat macam biasa itu lebih membahagiakan..
Lebih² lg punya korang yg setia menyinggah sini ♥♥ sayang korang ketat², padat² ♥♥

Ni nak citer pasal line tepon yang tengah duk usha² nih
Aku dah pakai Digi untuk Tab..so untuk Ace nak carik pakej yg murah aje
So dlm tercari2 tu aku nmpk iklan umobile ni kat 7E

Mula2 buat tatau tapi sepuluh 7E yg aku terserempak semuanya duk tayang banner Umobile ni
Murah la kan kalau RM28 sebulan siap ngn internet pastu 100minit call lagi
Rasa dah terlebey ok sbb henpon ni kalau internet pon aku bukak FB aje kannnnn

Pastu hari Sabtu singgah 7E kat area sklh ank aku
Stok pulak takde..bosannn kan, bila time nak mmg la takde
Pegi pulak kat area pasar selayang
Time aku tanya detail pasal umobile ni korang tau apa dia jawab??
"manalah sy tauuu..sy bkn kerja kat umobile, sy jual aje!"
fuyohhhh..confident dia jawab, aku pon penuh confident marah mamat tu
"lain kali kalau xtau kena belajar,u tak bole ckp u tatau produk yg u jual..bla bla bla bla!"
Muka mamat tu dah berubah, tp bila aku suh panggil manager dia cepat2 mintak maaf
Huhuhu..tau takuttttttt!! Penat bebel last sekali takbeli jgk sbb mmg budak tu tatau apa2!

Last sekali aku singgah 7E kat highway Gombak yg nak balik Kuantan tu
Pon sama diaorg tatau siap ckp Umobile mana buleh internet!!
Sakit hati punya pasal aku suruh diaorg baca semula banner yg derang gantung depan kedai tu
Barulah terkebil2 menjawab, barulah bersusah payah keluar masuk tnya manager dia
Sebabkan kesian tgk bdk tu last sekali aku beli jgkkk
Dia ckp dlm masa 24jam boleh guna..so tunggulah aku sampai petang Ahad itu

Ermmmm..dah panjang citer ni,so kesimpulan dari entry ni nak bagitau
Sampai hari Selasa aku masih tak boleh guna nih..bila call cakap tadek dalam rekod
Erkkkkk....budak 7E ni memang nak kena telan nihhhh!
Nasib baik customer service Umobile sangat bagus
Sejuk hati ...tak jadikkk beta nak murka!!

Sekian lah.Tengahari karang nak g Times Square..carikk Umobile service center..sapa nak ikotttt??


Published with Blogger-droid v1.7.2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket