Monday, July 18, 2011

ANAKKU..SEDARKAH KAMU APA YANG KAMU TULIS???


Semalam masa kemas bilik si anak aku terjumpa nota ini
Owhhhhh...advancenya anak² zaman sekarang
Baru 9 tahun kamu sayang...kamu tak sepatutnya tau lagi tentang ini
Banyak lagi yang kamu perlu lalui ....

Aku belum lagi berkesempatan untuk bertanya dengan dia tentang nota ini
Tapi akan ku ceritakan padanya apa yang dia perlu kejar dalam hidup ini sebenarnya
Akan aku jadikan pengalaman hidup aku untuk aku ceritakan padanya
Akan ku ceritakan tentang kegagalan pertama aku dalam melalui episod CINTA

Tapi itulahh..pergaulan dan keadaan sekeliling mungkin mempengaruhi
Terletak pada tangan kita pula untuk membuat keputusan kannnn !
Aduhh anak..masa mama umur ni tak tau pon apa itu cinta tauuuuu...huhuhuhuhu
Ni mama nak salahkan sinetron ke atau samarinda Annissa ekkk??
Ke salah citer Nora Elena nih???
Adeshhhhhhhhh !!



Published with Blogger-droid v1.7.2

8 comments:

Kasih Ibu Arif Atan

Adehhh kakak, Saya masa umur Qistina duk main masak2 n nyuruk2 lagi.. tak terpikir pasal cinta, tapi dalm pada tu ade gak main kawen2 cuma yg jd pengantin kami tu arwah dah sorang 22 sindrom down...

Tina Othman

ayakkkkkk ni klu time kecik2 dulu kalau mak jumpa kertas mcm ni, siaplah,

alyna

cinta ada sejati hehhehehehe...

mizzkechique

akak...sama dgn anak buah saya..
ainina love zarul.. =>br darjah satu kak..

*cinta ada sejati...=> perghh ayat.. hahaha

aizamia3

lepas ni kena fikir jawapan apa yang patut diberikan kepada anak2 kalau terjumpa ayat macam tu..
oohh.. speechless sekejap..

Nurfaizah M Nor

adusss, kalo dulu time umo gini, ada plak kes yg sama mcm kat atas nun talipinggang dah singgah dah kat bdn neh.....aramaksssss

Ibu Darwisy

erkkkk..terkedu untie bace syang qistina oiii...

Edd Ryzall

perghh xtahannn...time kita kecik2 dulu..rasa2nya betul2 budak..apa pn xtau..budak2 sekarang mmg advance!lau x watpe la umo 4 thn dh pandai tgk cter Marimar..hahahaha..sabo la kak Shiela oii..anak dara saya lagi ler mcm2 pe'el...haruuuuuu!!!! ;-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket