Monday, July 18, 2011

ALHAMDULLILLAH!!

Selamat Pagi UOLS !!
Hehehe..windu bangat dengan blog..
Almaklumlah Sabtu Ahad mmg susah nak buat entry
Lebih lebih kalau sang arjuna hati tak kerja..
95% memang kena tumpu kat family
5% tu aku curik curik bukak FB..hhehheeh !! yang tu ketagih susah nak ilang wehhhh!

Pastu semalam jengok FB terperanjat dengan satu status yang di post kat wall ni ::

salam kak shiela...alhamdulliah..i dah follow u...ehehehhee
Wahhhhhh...hepi aku bila di bagitau dia juga turut bertudung.
Mesti bertambah cantik dia kannnn !!
Bangga terselit kat hati bila terpikir walau sedikit yang aku lakukan
Masih ada yang turut ingin berkongsi !!

Tahniah Camie...moga ini akan kekal selamanya !!
Teringat pesanan seseorang "ye..yang penting itu hati tapi menutup aurat juga wajib, so jangan sesekali berkata kalau tak bertudung pon takpe asal hati baik !"

Insyaallah..perlahan² menuju yang lebih baik..doakan semua ehhh!!
Tapi kannn..sungguh bila bertudung keyakinan aku semakin bertambah
Terasa hepi sangat dengan pilihan yang aku buat ni..
Yang tentunya menggembirakan hati semua yg ada !!
Bawah ni status yang aku post minggu lepas ::

Shiela Firdaus Ada bertnya di mana sy dpt kekuatan..beli tudung ptg & esok harinya trus pakai.OK..share tips ! Bgn pagi jgn shampoo rambut spt biasa (mandi badan je la weh!)amek tudung & trus sarung di kepala. Pedulik pandangan kwn² sbb biasanya itu hnya perasaan kita & letak keyakinan yg kita SEMAKIN CANTIK BILA BERTUDUNG !! **selamat beramal & selamat malam kamis !!
Entry sekadar untuk berkongsi apa yang baikk ..itu sahaja niat ku!! 

Sekian !! Jumpa lagikkk karang ehhhh !!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket