Thursday, July 21, 2011

PSSSTTT!!



PSSSTTTT koranggg !! bz ke ?? aku bole tahannnn..
Masih ada menda nak kena settle neh !!
Tapi nak bagitau laaa..aku pelik la lately ni nape malas sangat nak update blog
Baru 6 bulan dah malas kannnn..hot hot si chicken shit lah nih!!

Urmmmm..sambil buat keje layankan lagu² dari SuriaFM baru feel kannnn !
Tapi member sepermainan kat opis ni pening sebab aku bukan setakat dengar selalunya
Mulut pon ikut menyanyi...kehkehkeh ! deria pendengaran derang sudah terganggu ^_*

Ehhh..aku teringat dulu penah keje kat opis yang tak bole pasang radio
Bosan kannnn..tu pasal la dulu kat opis lama aku selalu ilang
Kalau tadek dalam store room ada kat toilet..membutaaa !! hehehehhee
Tapi tu la ..dulu tu bukan takat tadek radio
Facebook sume tu aku tak kenal pongggg..memang suci gila masa tu ...(",)

Tu radio yang korang nampak kat atas tu boss aku yang kasikkkk
Dia tau staff dia perlukan hiburan di kala dia mengarah itu & ini kat aku (",)
Paling kanan tu nampak tak gambar sape?? ..itu gambar Mami :'(
Itu je la yang aku boleh tatap bila rasa rindu kat dia !!

Published with Blogger-droid v1.7.2

4 comments:

oshin-jamel

yg dlm pinggan langkawi tue spe kak?!

aizamia3

kalau dengar lagu bahasa yang kita faham ok lagi.. boleh diterima dek telinga ni tapi kalau kena lagu yang tak faham.. dari pagi sampai ke petang mau tak berangin berasap telinga.. aduh.. takde sensitiviti langsung orang macam tu.. gggrrr...!

Anonymous

nak tgk dekat gambar mami

Ztee_Azwanis

;((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket