Friday, July 15, 2011

LUKA ITU SAMPAI MATI !!


Salam Jumaat...huh !! jangan bosan dengan blog aku ehhh ! Entry hanya di penuhi dengan cerita itu...Aku mungkin terkesan kerana aku seorang wanita, seorang ibu dan juga seorang anak pada seorang wanita yang pernah di kecewakan oleh seorang lelaki !!....huhuhuhuhu, start je citer tu semalam aku menangisss ! nangis sepuas²nya tapi bila lalink masuk terus tak nangissss ! nasib baik lampu bilik tak bukak ..kalau tak malu ai tauuuu!!

kesian Anna..sampai suami mati dia tak tahu pengkhianatan itu. sedih aku tengok dia meratap bila lelaki yang dia sayang pergi. Huhhhh...jam² tu jugak aku jadik peminat kat dia...lakonan sebelum ni aku tak de la tengok sangat kannnnn !! sape kenal dia kim salam ehhhhh..hehhehhehe !

bagi aku..wanita yang bergelar isteri mungkin bole menerima apa sahaja kelemahan suami. apa saja kesalahan boleh di beri peluang untuk memperbaiki !! tapi TIDAK untuk SEBUAH KECURANGAN !! kesalahan ini untuk aku melibatkan maruah..tak tau dari pandangan orang lain macam mana tapi sungguh...aku sendiri JATUH TERDUDUK bila di duga sebegitu !! hilang arah sebab selama ini menganggapkan dia nyawa hidup ini ! tapi....owhhh!soriiii !! kita citer pasal Annissa kannn, bukan citer tentang Shiela Firdaus ^_* so fullstop !

cuma pesan aku SEKALI LAGI....andai sayang masih ada, andai tidak mahu kehilangan dia selesaikan dengan cara yang terbaikkk. Jangan sesekali tinggikan suara ketika berbincang. Jangan serabutkan kepala pasangan walau masalah dia yang cipta. Percaya cakap aku..kalau kita mengeruhkan keadaan dengan meroyan ..pihak lagi satu akan menggunakan peluang itu. Itu masa untuk dia berpura² menjadi baikkk..meredakan kegelisahan hati, memujuk pasangan kita !!!!! So..gunakan cara paling bijak, biar dia masih nampak yang kita sebenarnya permata bernilai yang cuba di tutup oleh kaca² yang tidak berguna itu !! (ehhhh..ada eh falsafah begini??) ..sama² ubah diri, andai jodoh kita tetap dengan dia..insyaallah tiada apa yang akan mampu menghalang !!

ini pernah aku tulis...aku ulang ---> LELAKI PERLUKAN MASA BERTAHUN²..MUNGKIN HINGGA KE AKHIR HAYAT UNTUK DI FAHAMI TAPI CUMA PERLUKAN MASA TAK SAMPAI SEHARI UNTUK MENJADI MANUSIA YANG PALING KITA TIDAK KENALI !!

**suami...moga hanya aku yang terus menjadi ratu hatimu !!! <---nota untuk laki aku neh !! tanak baca pon tak peee..pangkah je laaaa ekkkkk ! BYE..nak buat kerja!!


14 comments:

Tina Othman

haiiiiii tak merasa lg tgk annisa, sebab selalu time tu dah tido hehe

oshin-jamel

ingtkan smlm dah abis cter tue..hehe..rupenye lom...sdeykan cter tue semlm... :(

Nurfaizah M Nor

bila sibuk melayan annisa...hubby cakap....apa layan cite sedih2 ni? tulah org melayu suka sgt menangis!....terus hubby tutup lampu bilik...ehem ehem!!!

zura_habib

smlm duk melayan hindustan rupanya episod best..melepas!

Shiela Firdaus

tina..tidor je ekkkk~! hehehhe

Shiela Firdaus

starting dia sedey kan oshin!

Shiela Firdaus

iza...suami kita pon jarang sgt tgk ngn kusyuk..takut kena perli gamaknya !hehehhehe

Shiela Firdaus

zura..tgk kat tonton eh!

risa

aiyohhhh takmo sedih2lahhhhhh
ngeri ah tengok citer neh

amir aizat

saye pon sedih tgk anna semalam,hehe

Shiela Firdaus

risa..ngeri gila tau..huhuhuhu

Shiela Firdaus

sedihkan amir !

azma

catatan akk yg terbaekkkkkkk

Shiela Firdaus

thanks azma!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket