Tuesday, July 5, 2011

JOHAN LAGI TAU !!

erkkkkk..entry terlambat. orang dah sampai bulan aku baru tempah tiket !! tapi takpeeee...aku kan boleh pegi bulan dengan cara aku sendiri..ikut orang nak buat apa (",)...hehehheeh piala anak dara kesayanganku Qistina dapat masa larian 1Sekolah 1Sukan 1Malaysia hari tu. agak membanggakan bila dalam beratus budak tu dia berjaya memecut dengan pantas sekali. 

sangat berbeza dengan aku..dulu time sekolah bila ada apa² larian, contohnya start pukul 8.30am. 8.31 aku masih ada berkumpul kat garisan mula dengan kawan lain. 8.35 je aku dah ada kat garisan penamat. cikgu tanya "ehh..kamu dah lari ke?? bila lari?" sambil mengah² angguk kepala tanda cakap memang dah lariii.

kekekekekekke...sampai abes sekolah cikgu tatau rahsia aku nih. aku bukan tanak lariiii...tapi aku tau kat mana tahap aku masa tu. kesian kat derang nanti asikk kalah ajeee kannnnn!! takpe laaaaa...bagi anak² je terer lari² ni kan !! opssss yea...padan pon hari tu berlari satu rumah aku kejar nak merotan kaki dia, tak perasan pulak dia memang terer berlari sampai la dia dapat piala ini ^_*



Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comments:

Nurfaizah M Nor

kak sela bg qistina makan apa ek sampai stamina dia to the max! caiyok! caiyok! tahniah qistina.

aizamia3

teringat masa tinggal di kampung.. pernah dikejar oleh maksu, laju pecut pun dia boleh dapat tangkap.. pergh.. laju taklajuler masa tu.. DAN akhirnya banyak piala kugondol.. hikhikhik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket