Monday, July 18, 2011

9.25PM!!


Entry di taip tepat kul 9.25 pm kat hp nih
Aku masih tggu dia siapkan keje
Huhuhu..nasib baik kalsium dlm bdn agak byk
Kalau tidak mahu mereput tulang menanti dia!!

Tadi call si anak kat umah
Merengek2 tanya bila aku nak sampai rumah
Padahal mmg setiap hari mama dia sampai rumah lambat :-(

Kadang memang kesian tgk derang
Aku & suami tinggalkan seawal pukul 6am
Dan kami akan pulang paling awal 10pm
Hampir 16 jam mereka di tinggalkan
Nanti bila sampai umah ada masa 2jam je utk bermanja
Itupon kalau derang tak tidor lagi kannn

Apakan daya..harapan aku hanya satu
Moga mereka tahu ini juga untuk mereka
Aku & baba lakukan ini utk bg kehidupan yg selesa utk mereka!!
Supaya mereka tidak melalui apa yg pernah aku lalui dulu
Makan nasi kadang berlaukkan minyak gorengan ikan :'(

Apapon sesekali aku tidak pernah menyesal dgn apa yg tlh di lalui
Kerana aku masih ingat, masih sgt segar dlm ingatan
Walau itu yang aku tempuhi dulu aku tetap bahagia menjalani masa kanak2ku
Krn ketika itu aku masih punya mami
Mami yg sebnrnya tak sanggup lihat anak2 tempuhi semua itu
Tapi apakan daya..itu yang telah tersurat!!!

Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comments:

Anonymous

tak boleh tahan ayat kat bawah ni...heehee

Huhuhu..nasib baik kalsium dln bdn agak byk
Kalau tidak mahu mereput tulang menanti dia!!

Farah Shamsudin

Itulah dia pengorbanan seorang mama kepada anak2nya..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket