Monday, July 4, 2011

HAPPY BIRTHDAY IKA!!


happy birthday Ika... yang ke 12 tahun !!
ini adik bongsu ku ..adik yang paling banyak kena buli dengan aku!!
setiap kali jumpa dia mesti aku cakap "ika ni mami jumpa kat pasar tauu!"
dulu ingat lagi ketika hayat mami ada dia selalu cakap "kalau mami mati ika pon nak ikut mami!"
"ika tanak duk ngan akak..akak jahat!"

hari terakhir mami ,dia ada di sisi..ketika jiran ketuk pintu bertalu² suruh bukak pintu
dia tetap berkeras tanpa dia sedar tindakan dia sebabkan usaha selamatkan mami lambat
dia yang takut mami di hantar ke hospital sebab tanak berpisah dengan mami
dia yang ingat hanya dengan pelukan dan ciuman dari dia mami akan sedar dari pengsan :'((
takpelah Ika..walaupon akak tak pernah cakap dengan ika
akak sayang ika sangat² sebab hanya ika yang mami tinggalkan
tak pernah sesekali pon akak anggap ika penyebab kematian mami
sebab akak tau..ajal maut kat tangan DIA
ajal mami dah sampai masa tu

Ika belajar rajin²..ingat pesan akak semalam yer
masa ika ngadu penat buat keje umah akak  cakap apa??
akak suh ika belajar pandai² kannnn
"bila ika dah pandai, keje bagus² mesti hidup ika senang! mami pon mesti gembira!"

huhuhuhu...ika membuatkan rindu aku pada mami semakin parah !!
terbayang sungguh mami yang merayu aku dulu jgn buli adik seorang ini  :'((
Alfatihah mami..jangan risau mi...dia ada abang yang jaga dia sebaik mungkin
yang ada kakak² yang masih mengambil berat tentang dia
walau hakikatnya dia hanyalah anak angkat pada mami !!

**maafkan ila selalu buat ika menangis dulu..ila yang tak boleh terima hakikat dulu dia hadir dalam hidup mami..tambah lagi mami terlalu manjakan dia. ila buat² tak sedar yang dia banyak mengubat kekosongan hati yang anak² kandung mami tinggalkan . MAAFKAN AKAK IKA !!




Published with Blogger-droid v1.7.2

17 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin

huwaaa.... sedihnya baca! (sambil mengelap air mata)

Ummiakid @ lily

sedey...teringat arwah mak. Al-Fatihah buat mami shiela. hanya doa penenang jiwa...so jgn lupakkan doa buat mami Shiela...

tak kira apa status ika...kandung atau tidak...pertalian itu dh terjalin dgn ikatan kasih...

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ

kita pn suka sakat adek kita kata mak amik dia kat spital anak bangali hehe

norish

sedih la akak.. menitis air mata sambil baca..

Nur Deanna

uwaaaa.. sedih la kak shielaa... :( al fatihah buat arwah ibu akak.. :(

Puan tia

happy besday!

Asiah Termizi

happy birthday ika!

al-fatihah utk arwah ibunya.

Nurfaizah M Nor

hepi birthday ika. yg nyata kakakmu itu terlalu sayang dan ambil berat pasal ika.

kak sela, sedihlah baca...bergenang airmata ni tau!

Shiela Firdaus

hafizah :'(

Shiela Firdaus

thanks Lily ~

Shiela Firdaus

anak bangali ek??hehehehe...sian dia kan dear~

Shiela Firdaus

norish :'(

Shiela Firdaus

time kasih nur deannna ~

Shiela Firdaus

tenkiu Puan Tia =)

Shiela Firdaus

time kasih Asiah~

Shiela Firdaus

iza...huhuhu,sedey sungguh bila ingat kelakuan kita dulu kat dia tauuu :(

Mama Likha

alfatihah utk mami.. tkmau sedih2.... skrg ika duk ngan sapa ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket