Friday, July 1, 2011

DOAKAN KESIHATAN ANAK INI !!

ini anak kepada sahabat facebook saya MrsEmylyana Aloya dilahirkan  pada 9/6/2011 ketika kandungan baru mencecah 26 minggu. berat cuma 700 gram. huhuhuhu...saya sungguh terkelu, semalam masa nampak gambar anak ini air mata terus mengalir. kenangan itu jelas bermain di ingatan !!

doakan kesihatan anak ini . moga ibunya terus tabah dan kuat untuk hadapi saat² ini. percayalah Yana..kita ibu² yang terpilih oleh DIA untuk merasai semua ini. DIA tahu kita kuat dan mampu untuk tempuhi semua itu .

bawah ini gambar Sarah...27 minggu dengan berat 1.52kg . alhamdullillah dia kini sangat sihat..bahagia bila melihat dia mampu lepasi semua saat kritikal itu !!



24hb July ini..cukup 2 tahun umur dia. huhhh..sekejap sangat masa berlalu. masih segar di ingatan macam mana ketika tidor tetiba terasa panas dan basah di atas tilam. bila tengok...darah ketika itu sedang memenuhi hampir semua bawah punggung ini !! bermula saat itu....air mata mula menemani tapi itulahhh...kuasa di tangan DIA !! apa pon kata doktor ketika itu..selagi dia masih ada nafas selagi itu aku yakin anakku ini akan selamat !!

10 comments:

mizzkechique

semoga ibu n baby ini tabah..

Asyifa Mustaffa

semoga tabah wahai ibu.....mungkin ada hikamh utk segalanya....anda adalah insan2 terpilih sebnarnya......

risa

semoga anak ni tabah..setabah dak sarah..insyaallah..
semoga ibu ini tabah dan kuat selalu

F.A.R.A.H. deeb

Moga Allah tabahkan hatinya untuk menempuhi dugaan, amin. Alhamdulillah Sarah dah okay jugak. Dugaan itu menambahkan iman dan mendewasakan, insyaallah.

Nurfaizah M Nor

semoga si ibu tabah menghadapi semua ini.
baby, kuatkanlah semangat mu supaya hati ibu akan lebih tenang.....

Tina Othman

semoga baby tu kuat untuk menghadapi hidup ini & beruntungnya kalian yg terpilih untuk menghadapi dugaan itu

eliyaezlinalias

Semoga mereka beroleh kekuatan utk terus bjuang

Ibu Eryna

semoga keluarga bayi ni tabah menghadapi segala dugaan ni. Setiap dugaan yang diturunkan oleh ALLAH swt mesti ada sebab nye... InsyaALLAH!! Jika dugaan ini dihadapi dengan redha dan penuh kesabaran... akan tibanya ganjarannya pada kemudian hari.. INSYAALLAH!!!!

man

ujian dihadapi...ada hikmat yg menanti.

pinkroses @ aiza

insyaAllah..semuanya akan selamat. Bykkan berdoa dan kuatkan semangat.Ibu pula rajin2 lah tiupkan kata2 semangat pd baby tersebut. Saya lahirkan anak ketika usia kandungan baru mencecah 24 minggu. Alhamdulillah, anak saya skang tlh berumur 1 thn 8 bln.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket