Thursday, July 14, 2011

KEROSAKAN HATI DARI CERITA ANNISSA

erkkkkkkk..aku semakin terkesan dengan cerita Annissa ini !!semakin lama semakin geram melihat PENGKHIANATAN itu.rasa nak tumbuk laju² LCD TV yang aku menang lucky draw hari tu tauuuu ...ishhhh!

banyak giler kerosakan hati yang aku tanggung dari menonton cerita ini tau. satunya bila aku tengah suspen gile takut rahsia Balqis terbongkar tetiba iklan. ini memang menyakitkan hati...baru je start iklan !! kalau tolak iklan aku rasa citer tak sampai 15 minit kottttt !! pastu kalau anak² bising dalam bilik mesti aku marah sebab ilang konsentrasi aku pada citer. kannnnn..tak pasal kecik hati anak² aku tauuuu!

dannnn RAJA pada segala kerosakan hati yang aku alami...aku yang tiba² trauma dengan keromantikan suami sendiri. padahal dia memang melayan aku sebegitu selama ini. terbayang² Farid dalam citer itu yang betul² romantik tetapi sebenarnya curang di belakang isteri. uwaaaa....nape trauma sangat citer ini ehhh??? syak wasangka mula menghimpit diri. ishhh..ROSAK !ROSAK !

lagi sadis malam tadi aku mimpi sang suami curang dengan aku..bila aku tanya dia betul ke dia sayangkan perempuan tu , dia mengaku!! tengokkkkkk..sampai masuk dalam mimpi tauuuuu !! huhuhuhuhuhu...

apa ponnn..cerita itu sangat terbaikkk untuk aku !! banyak pengajaran yang boleh di kutip untuk tempuh hari² yang mendatang....SYABAS LAHHH!!

**KEPERCAYAAN PENTING DALAM SEBUAH PERHUBUNGAN..CUMA LETAKKAN SEDIKIT RASA CURIGA SUPAYA KITA SENTIASA BERJAGA DENGAN APA YANG DATANG !! ( wehhh..nak buat pengakuan nih..kadang² curiga aku bukan sikit tau kat dia..aku bagi manyak manyak manyak sampai kadang dia peninggggg !hehhehehehe)


22 comments:

kakchik@ella

best ke shiela? KC tak sempat follow ..

Puan tia

excited nak tgk malamni..haihh agak2nya mati ke idup yek si balkis ngan suami anna 2..kalau suami anna tu tetiba lupa ingatan pon best gak kan..haha sesuka hati aku je..

risa

betul tu kak...memang cerita tu banyak persamaan dalam kehidupan seharian kite...takleh percaya pasangan 100%..emmmm

aremieroul

hu3.saya pun tgok jugak cerita ni..sakit hati kan tgok..he..

Kasih Ibu Arif Atan

Ayat2 yang keluar dari mulut Farid tu biasa ku dengar, hehehe siapa pernah makan madu dia tahu lah... apa pun semoga ALLAH beri ketabahan hati kepada mereka yang melaluinya!

Nurfaizah M Nor

hahh kan iza dah bg tau semalam...pasal tu yg dlm cermin tu nampak muka cam farid...pasal kak sha dok pikir sgt kat cite annisa tu! huhu!!!

oshin-jamel

waaahhh!!!bahye nie kak..erks spekah pompuan dlm mimpi akk tue..heheheh?!tetttt!!!!

alyna

hmmm... mmg gitu klu suami curg dlm senyap...biasanya akan jd lebih romantik dgn isteri sbb tak nak isteri dia prasan. tp ai sure lalink u tak lah shiela!!!

Siti Hajar

suspen je kn citer tu akak....ingatkan dh nk kantoi tp x kantoi2 gak.saya tgok citer ni b'sama2 suami saya...hehehe dia enjoy sgt tgok citer tu...

Aina

sy pon follow citer ni kak.berbulu je hati tgk si farid yg curang tu...rase2nyer mati kot si farid tu mlm ni.hehe suspen suspen

Shiela Firdaus

for m sgt best KC..cer follow :=)

Shiela Firdaus

kan Tia....kot mati sian Anna kann, tak tau kebenaran!

Shiela Firdaus

risa..me dah percaya banyak ni..cane??

Shiela Firdaus

aremierol...tambah sakit hati bila tgk iklan kannn~

Shiela Firdaus

darna :=)

Shiela Firdaus

iza...kannnn ! tak pasal mengalami mimpi buruk!

Shiela Firdaus

oshin...kamu kot!! tidor tak baca bismillah nieh..masuk mimpi org!

Shiela Firdaus

alyna..Gulppp !nasib baik ujung komen tu u ckp lalink ai tak kannn :=)

Shiela Firdaus

siti..lalink kita tak tengok sgt, takut kena perli la tu!!

Shiela Firdaus

aina..ayarkkk, mati maknanya THE END la kannnn!heehehh

ummi_khalish

assalam..dil pun tgk cite ni...mmg sgt suspen dn menggeramkn.....sbr kak...cite je ni..insya Alah lalingmu x begitu...:-)

Shiela Firdaus

tenkiu ummi_khalish :=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket