Thursday, July 21, 2011

SELAMAT PAGI CHENTAAA !


HAI....morning !! erkkkk...hari ni lambat sikit punch card kat blog. Sibuk menyiapkan filling yang dah 2 bulan aku kumpulkan . Kena siapkan bulan neh...nanti dah nak posa takut kemalasan lagi melampau pulak kannnnn !! Filling ni satu je yang aku bosan tau...time aku siap tadek orang pon tanya nak apa² tapi bila aku kumpul macam Gunung Ledang mula la tanya  "Shiela..i nak supporting boleh?" dah memunggah lah keje aku kannnn !! (",)

Ehhhh..sapa tengok citer Annissa semalam ??? Adoyaiiii..kesian kan wanita..mencinta sepenuh hati tapi belum tentu di cintai juga sepenuh hati. Lelaki biasanya memang adil bila dalam membahagi cinta tapi tidak dalam poligami kannnn ! Ada..memang ada tapi susah nak cari !! Bahagia seorang lelaki bila dia mendapat cinta pertama dari seorang wanita dan bahagia seorang wanita pula bila dia mendapat cinta terakhir dari seorang lelaki ^_*

Memang concentrate gila aku tengok citer nehhh..mata pon tak nak ku kelipkan. Tapi itu lahhhhh.....itu !itu! Itu yang jadik jahat songlap duit tu sape suh guna nama Shiela??? huhuhuhu..sentap mak tauuuu, mak udah la mata duitan jugak tapi masih stage beginner . Sempat belajar tarah duit suami aje..duit orang lain cikgu tak ajar..DOSA !!

So..malam ni ada lagi sambungan dia kannn ! Kita tengok ehhhh...oh ye ! semalam ada kawan yang tag aku kat FB tanye "Kak Shiela nonton Annissa ke?" aku jawab "Takkkk..nonton iklan !!" ..kannnnnn.... bila le nak kurangkan iklan ehhh...kembung perut aku dah terlebey iklan neh (",)

**AKU MINAT LA YANG BERLAKON JADI ANNA TU..BIAR ORANG CAKAP DAHI DIA JENDUL TAPI DIA SANGAT CANTIK DI MATA AKU ♥♥ !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket