Wednesday, May 18, 2011

AKU DAN MESIN JAHIT.

TENKIU PAK GOOGLE..TANPAMU ENTRY KU PASTI TIDAK BERGAMBAR (",)
dulu sebelom aku gila berfacebook dan berblog aku cukup minat untuk belajar menjahit. siap pegi kelas menjahit lagi tapi ntahhhh..sampai sekarang nak jahit lurus pon tak pandai2 lagi. tahun lepas aku beli mesin jahit sendiri tapi percaya atau tidak..mesin jahit tu cantik dalam kotak duduk atas almari. Bila si suami membebel dan cakap membazir, aku jawab balik "apa plak membazir, nanti nak godam mesin jahit tu tukar jadi akuarium!" kannnnn..nasib dia tak amek mesin jahit tu jahit mulut aku..hehehheheh!!

dulu si anak pernah suruh aku jahit hujung tangan baju kurung dia. bila siap si anak tanya "yang mama jahit cantum terus ni macam mana nak masuk tangan ni?" kekekekee..tangan jenis parkinson, menggigil memang la macam tu. Mama hang ni pegang duit je tak menggigil pon :)

Published with Blogger-droid v1.6.7

9 comments:

kemboja

haha kak shiela ni, sy sokong la asben akak ckp tu.. x nak bg membazir kan bak mai sini mesin tu.. huhu.. teringin nak beli mesin jahit, tp x kja, x bgaji mcmana nk beli hehe

oshin-jamel

hahahahhaha!!!lawak r akk nie..hehehe!!!!

Shiela Firdaus

heheheh..simpan untuk hari tua Sue~

Shiela Firdaus

kakak sape??? kakak oshin kannn~

risa

ekekek..samalah kak..saye pernah amik kursus jahit 80hengget tahun 90ann..sempat belajau buat blouse..lepas tu??? tetttt hahahaha terus takmo dah

Shiela Firdaus

risa..ai memang minat dulu²~! pehtu sejak kenal Mark Susahnakeja ni terus lenyap!hahahha

kakchik@ella

kc bab-bab menjahit ni failed!!! hihi

Shiela Firdaus

KC...me pon laaaa~!! takat jahit lurus pon antor kedai :-))

Zilah Nizam

Kak Sela...bak mai mesin jait tuh..Jual je la kat ai..boleh..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket