Monday, May 30, 2011

SABARLAH DIK.

ALFATIHAH..itu je yang mampu di hulurkan ketika di kabarkan pemergian ibu tercinta.
Ajal itu datang tanpa menunggu sesaat pon.
Sabar dik..akak tau adik tumpang kasih ibu mertua
Kini dia pegi pula tinggalkan adik

Akak paham perasaan adik sekarang
Tapi akak nak adik tau
Adik ada akak, ada abang, ada adik beradik yang lain lagi

Kita pernah kehilangan mami kan dik
Mami tinggalkan kita tatkala kita masing² terleka dengan urusan dunia
Kita terlupa dia selalu tunggu kita...
Telefon sudah cukup menggembirakan dia
Tapi kita sering tuduh mami tak memahami kita

Kalau mami tak paham kita dik
Takkan kita ada kat tempat sekarang kannn
Mami paham kita sangat dik
Tu pasal dia sering doakan kita walaupon kita sakitkan hati dia
Mami boleh je jaga kita 6 beradik kan dik
Tapi kita 6 orang..susah sangat nak bahagiakan hati mami :,(

Dik..akak rindukan mami sangat²
Adik rasa mami tau tak rindu ni??
Semalam masa duk kat umah pon akak bayang dia datang kat umah
Akak pandang je pintu tu padahal takde sape pon yang menjengah

Ya Allah..sedih hati bila sorang² tinggalkan kita
Tapi kita kena ingatkan dik
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan
Tiba masanya nanti giliran kita pulak
Kalau akak pergi akak nak adik tau..akak sayang adik sangat²!
Sayang sepenuh hati akak dik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket