Thursday, May 26, 2011

NASI???

THANKS GOOGLE 


nak tau?? tanak tau pon bagitau. dah hampir 2 tahun aku tak sentuh nasi dengan tujuan nak berdiet tapi sampai la saat aku taip entry ni badan aku masih belum macam Rozita Che Wan. masih macam Syanie. dah cuba jugak sapu macam² losyen, yang panas macam CILI pon dah penah..cuma CILI BOH je aku tak guna...huhuhuhuhu. sadiskan lemak kat badan nih. mak tak suka! mak tak suka! mencikkkkk!!


5 comments:

Tina Othman

adoi sakit poyut gelak...cuba try cili boh kot mau jadi mcm rozita che wan, tina pun nak gak =)

oshin-jamel

hahahahah.......sy pom nk gak isi cili boh...hehehe..kak syanie dah kuyus la!!sedut lemak tao!!!

The Queen @ Widelia

2 thn!!!! dasat.. ku 2 jam pun nak pitam dah.. hahahaa..

g sedut je lemak tu.. cepat sket abes... sekali sedut max 4 kilo.. kira la nak berapa kali sedut.. kehkehkeh...

risa

takleh taklehhhh
diet ke tak diet ke..ai tetap nak makan nasikkkkk

eliyaezlinalias

nasik itu wajib~ sekian~heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket