Wednesday, May 4, 2011

SAYANG MEREKA SANGAT²~!!

Qistina : "Mama tau semlm kawan adik cakap mama kau tu kalau buat makan² mesti tak akan jemput mak aku sebab mama kau tak suka kawan dengan mak aku..mama kau cakap mak aku suka gaduh"
Aku : "Abes tu adik jawab apa?" (aku tanye ni sbb aku tau anak aku yang sorang ni mmg kaki menjawab..macam aku jugak ...ngeeeeeee~)
Qistina : " Adik cakap la kat dia kau jangan pandai² buat citer kat mama aku..berdosa kau fitnah mama aku, dia tak penah pandang hina kat orang lain laaa!"
Aku : <--terdiam seribu bahasa bila anak aku sendiri memuji aku sebegitu.  hidup aku sebenarnya tidak memerlukan pujian dari orang lain..cukup dari anak & suami sudah mampu membuatkan aku terasa bangga di lahirkan sebagai seorang wanita, isteri & ibu kepada mereka. sungguh terharu bila si anak berusaha untuk membela ibu sendiri walau hakikatnya aku tidak sesempurna mana .

dan di bawah ini ku petik kata² dari seorang kawan...sudah banyak pujian yang di terima sebenarnya. bagi aku bila kita buat baik,orang juga akan buat baik dengan kita. aku juga sangat memegang prinsip "hidup sebnrnya sgt mudah..andai tak suka di sakiti kita juga jangan menyakiti" walau hakikatnya kadang tak pasal² sering di sakiti. tapi komen dari MummySabrina ini sangat menyentuh hati. tidak pernah bersua muka tapi ikatan persahabatan ini tetap erat...TERIMA KASIH AM~!! komen ini di beri dalam entry aku sebelum ini.

sabar ye kak...am paham perasaan tu...mcm am sebelum ni sementara nak tunggu anak pertama,mmg jeles sgt2 dgr kawan peknen..3 tahun menunggukak...akak beruntung dikelilingi org yg sayangkan akak...dan kawan2 juga rase kehangatan kasih sayang akak walaupun tak pernah bersua muka...akak org yg terpilih...mudah2an apa yg akak lalui ni menjadi penguat semangat pada ibu2 yg menerima nasib yg sama..
terharu dengan komen dari dia.terima kasih sahabat~!! 

4 comments:

luckylizan

pandai anak mak. anak dan suami sebenarnya yang bagi kekuatan dalaman untuk kita maju, kalau dorg tak kisahkan kita... kita yang sehat ni pun boleh jadi sakit...

eliyaezlinalias

bertuahlah hidup dikelilingi kasih sayang melimpah ruah...

p/s: tumpang kasih sayang cket bule???

risa

pandainya qistina...hehehe
mewarisi sifat mummy dia lah kan..
tulah kak...walaupon jarang2 bersua muka, kata2 pon dah cukup buat hati kite tenang kan kak...
*sangat bersyukur ditemukan dengan akak;)

mummysabrina

thanx kak...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket