Tuesday, May 24, 2011

GOOD MORNING. SELAMAT PAGI TEMAN~

pagi tadi bangun lambat..syok mimpi naik kapal terbang. lalink pon ikut bangun lambat ..tu mesti dia ikut ai dalam mimpi kan.sibuk je beliau nih. lenkali tinggal umah!! heheeh..so tadi terpaksa la naik LRT. dari Kelana Jaya sampai Masjid Jamek aku berdiri..nak main internet bateri pulak kong..fuyoooo, kematu kaki den!!

sampai Masjid Jamek..ini pemandangan biasa. berpusu² menuju ke destinasi masing²~!! pakcik yang gesek biola tu best tau..muzik dia buat aku rasa macam nak raya. meriah!!


hehehe..muka tak malu je aku ni. dah la tepon ni setiap kali snap je pic keluar bunyi "cappraccckk!" ..kuat plak tu. tatau nak setting caner..dah lupa. ni anak la godam nih..takde orang lain dah!..

pastu sambung jenjalan carik breakfast pulak. tengok..meriahkan dengan orang duk menjual beli makanan...hahahah, gambar jauh wehhhh!! takut nanti orang cakap "pompuan ni gilo ke!"..pepagi sibuk tangkap gambar (",)


hurmmmm...nak breakfast apa eh...nak beli roti kat sini ke..( aisehman Shiela..mamak pon nampak uban je!)


atau nak beli kuih kat sini eh??


tayahhhh..kita masuk Kedai Mesra..beli air ni ..


KATA DIET KANNNNNN!! dah!dah!..jom buat keja jom...kang boss marah padan muka kita berjemaah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket