Friday, May 6, 2011

INI PENJELASANKU~!!

INI STATUS YANG AKU UTARAKAN TADI..BANYAK KOMEN² YANG TERPAKSA AKU DELETE SBB INI SEBENARNYA PERBINCANGAN GROUP. SAJE KU MASUKKAN DALAM ENTRY SUPAYA LEBIH JELAS APA SEBENARNYA YANG AKU RASA SELAMA NI::
sapa kata aku terlalu bangga pernah bergelar janda??? tipu kalau aku katakan tiada setitis airmata pon mengalir ketika dia lafazkan "Dgn ini saya RAMLI BIN MOHD ZAN menceraikan isteri saya YANTI YUSHILLA BINTI FIRDAUS dgn talak satu!"..
Shiela Firdaus ada yg bertanya sbnrnya..


Shiela Firdaus lagi ketika keluar dari mahkamah dia ada sebut : "INGAT KALI INI KAMU DATANG KAT SINI SBB KAMU MINTAK CERAI DARI ABANG, SATU HARI NANTI KAMU AKAN DTG SINI LAGI TAPI MASA TU KAMU YANG AKAN DI CERAIKAN"...uwaaaaaa, tersentap dgn doa dia!!
 
Shiela Firdaus kadang bila kita cerita sebenarnya boleh jadikan pengajaran & kekuatan utk org lain~!
 
Wan Haryani Fauziah setiap org ada sejarah hidup masing2....pd yg bertanya tu...jgn la dikorek sejarah silam org lain sbb x de org yg mahu ada peristiwa hitam dlm hidup....apa yg boleh kita buat doakan kebahagiaan org di sekeliling kita sbb x byk sikit, tempias bahagia tu dpt jugak pada kita... 
Shiela Firdaus me sebenarnya tak kisah sape pon bertanya, tnyelah cuma nk bgtau sy tidaklah bangga mcm dpt anugerah..:)
Azma Binti Abdul Rahman boleh ke akk share apakah kesimpulan yg kami boleh ambil iktibar dr perkhwinn yg gagal tu?klu sudilah 
 
Shiela Firdaus kesimpulan..hahaha!tatau nak cakap macam mana tapi keputusan utk bercerai itu adalah pilihan yg sgt tepat bila sy di bgtau dia kini kerap keluar masuk lokap!! lagi membanggakan bila di anugerahkan lelaki sehebat Jefry, jadi pula ibu kepada anak² hasil cinta dgn dia..lagi² Sarah yang bagi kenangan paling berharga dalam diri ini!! 
 
Shiela Firdaus Alhamdullillah Norsalemi Ahmad ...bahagia sgt²~!! hidup di limpahi kasih syg, katakan aje pening..kelam kabut dia mencari ubat!! kalau demam...celik mata pagi tengok dia tertidor di sebelah sambil menyandar di katil...tangan masih memegang towel kecik yang hampir kering buat lap badan sy!! moga jodoh ini kekal hingga ke akhir nyawa!

Shiela Firdaus Azma Binti Abdul Rahman.... lelaki perlu ambik masa bertahun² utk di kenali perlukan sehari untuk jadi "SIAPA KAU?"
 
 **so...hopefully ini jelas untuk mereka yang bertanya "BANGGAKAH AKU PERNAH MENJADI JANDA" ..tiada orang yang ingin gagal dalam kehidupan tapi percayalah..apa pon yang terjadi ada hikmah di sebaliknya~!! AKU KINI DI BERI KEBAHGIAAN YANG TIDAK BERTEPI...moga jodoh ini akan kekal hingga ke akhir nafas kami...INSYAALLAH!!

8 comments:

kakchik@ella

Pengalaman mematangkan, pengalaman dtg dgn pengajaran. Semalam derita .. hari ini bahagia.Tuhan syg kita, kan Shiela.

Shiela Firdaus

betul KC..bersyukur sgt dengan sume yang ada skrg nih.

eliyaezlinalias

xperlu kesal dgn apa yg da berlaku sbb ia lebey byk membawa kebaikan dr kemusnahan!

Aina

baru tahu...

syabas kak sebab tabah.moga jodoh akak yg ni kekal sampai syurga.

Amin

MamaRifqy

sy baru tau kak!!!1

takpeeee..apepon..mama ila mesti gembire and happy sekarang sbb dikurniakan insan yang hebat dan baik!!

risa

alahaiii..kesian akak ku ini..
tapi saye tau akak org yg sangat2 tabah...saye pon mungkin takkan setabah akak...insyaallah kak..
kalau kite berpegang pada pada yg satu..setiap titis airmata kite pasti ada senyuman kebahagiaan yg berpanjangan...

Ibu Darwisy Comey-Lotey

pengalaman yg lalu membuatkan kite kuat untuk mengahdapi mase yg mendtg..harap ka sheila kuat untuk semua ini..saye menyokong akk dr belakang..sayang akk

Farah Shamsudin

kegagalan yang lalu tidak bermakna akan gagal selamanya.. anggap je kegagalan yang lalu itu satu pengajaran & pengalaman yang tidak dapat dijual beli..

fara akan sentiasa mendoakan kebahagiaan kak sela..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket