Sunday, May 15, 2011

BISUL??? YE KE??

betol ke orang tua2 kata kalau kita duduk atas bantal tidor nanti montot tumbuh bisul ek?? bukan apa..saat dan ketika ni aku memang tengah duk kat atas bantal..kematu dah dari pukul 12 tadi duk atas kusi nih. tadi lepak kat atas sofa..tapi biasalah bila tengah malam sorang2 nih mula la terbayang bukan2. mula buat tatau jugakkk..tapi bulu roma tegak semacam memaksa aku usung laptop terus masuk bilik.

kadang kata2 ni sebenarnya bukan boleh percaya sangat. macam contoh derang cakap jangan menyanyi bila tengah masak kat dapor takut nanti kawin dengan lelaki tua..hahhahha! takde maknaaaa...aku kawin dengan lelaki sebaya jugak..siap aku yang tua dari dia sebulan!!

yang sebenarnya korang tau nape mak pak kita dulu tak kasik kita duk atas bantal?? ye laa...bantal kan nak buat landing pale nak tidor..bila korang buat letak kat montot takut time nak guna tu ada bekas bau yang tak bape nak besh melekat kat bantal tu....montot kannnn..sendiri agak la ada bau apa...wakakaka!! selekeh entry aku pagi nih!!

4 comments:

bersama kak Es

tu lah pasal
sebabnya selalu budak2 kan suke suki je duduk duduk
kalau mak yang duduk ... haaaa!!
ayoorrkkk nanti naik bisul
~anak lak tegur hehehe

risa

kan kakak kannnnnnn...sebenarnya org tua dedulu bercakap ikut budi bahasa dan tatasusila kann..hehehe sambil2 menakutkan kite:)
sihat kak??

Shiela Firdaus

anak tegur mama dia cepat je cakap "sadap u"..hehehehehe

Shiela Firdaus

sihat risa sayang..ayarkkk, lambat reply sudah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket