Tuesday, April 12, 2011

SIAPA INGAT???


hurm..sape ingat tarikh kawen CT Nurhaliza dengan Datuk K??? Aku bukanlah peminat no 1 dia..eh!! walau tak minat aku still mengagumi cara dia yang bertatih dari bawah okey. mula dari jual kuih aje..tengok siapa dia sekarang~!! sangat berjaya sebagai penyanyi (berjaya tang lain aku tak campur!)

balik semula soklan kat atas tu..SAPE INGAT?? bukan sebab nak bagi hadiah tau..tapi sebab tarikh dia nikah tu sama dengan tarikh aku pulangkan semula kad bank suami aku. selama mula kitaorang bercinta sampai lah dah kawen memang kad bank suami dalam tangan aku..dia nak berbelanja pon aku bagi hari². tapi bila CT dengan Datuk K kawen tak tau apasal aku pulangkan kad suami itu. padahal takde kaitan ponnnnnn.....

takyah pikir bukan², sebab paling utama korang nak tau kenapa??aku ada baca lelaki ni rimas di kongkong terlebih²..tu pasal bila dia jumpa yang lembut menawan dia sanggup tinggalkan isteri dia walau dah berbelas tahun berkahwin. 

MORAL : jangan kongkong suami lebih²..jangan sekat wang dia sesukahati, asalkan nafkah & tanggungjawab semua dia lakukan...PULANGKAN SEMULA KAD BANK ITU!!!


6 comments:

Mummy Yani

i agree with u shiela...lelaki mmg x ske dikongkong....tp lepas sgt pun bahaya gak..ibarat main layang2..tarik lepas, tarik lepas (jgn blue okeh)..tp kalo dah nak jd x bley nak ckp gak..doa la byk2 x jd cam tu kan....

Shiela Firdaus

kan Yani..tak buleh terlalu di kongkong, tak buleh jugak terlalu di lepas..pandai² la kawal!

kakchik@ella

btul tu shiela. Jgn kongkong .. buat je mcm layang-layang. Biarkan dia pergi tp controllernya kita pegang. kan ...

Shiela Firdaus

kan kakchik..lelaki ni cepat rimas kalo kena kontrol lebih²~!

MaMa aDaMaQiL

sokong sgt k.sela..nat mmg xreti nk konkong duit suami..bg nat selagi die xpenah lupe tanggungjawab die xde pe yg perlu kite konkong..mcm hubby nat hobi die memancing..MIL nat selalu bsg coz abisk' duit beli pancing segale bgi..last2 nat sound kat die.."sdgk' hobi nat pn hubby yg support xpenah mintak duit kt nat..ni pulak hobi n gune duit die nat nk sekat2"...kalo ikutk' hobi nat lg byk pki duit...huhuhu

Shiela Firdaus

kan Nat...takut satu hari nanti dia memberontak..lagi susah jiwa raga ai!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket