Thursday, April 28, 2011

TERIMA KASIH..SAYA SAYANG AWAK ♥♥

 
aku sendiri sebenarnya tak tau kenapa lately ni takde mood...nasib baik mood update status facebook tak ilang..kalau tidak sah kena gi jumpa doktor nih..doktor hati!! yang buat sangat terharu walaupon aku bukanlah sesiapa...ada sahabat yang mencari. tersipu² malu bila ada yang cakap tak perlu tunggu aku publish kat wall..blog aku adalah blog yang wajib di buka oleh mereka²~!! 

bukan nama yang aku kejarkan sebenarnya bila mula menjadi blogger..cuma sekadar mencari tempat untuk meluahkan segala isi hati. berkongsi segala rasa yang ada. kalau facebook bagi aku buat citer panjang², masuk gambar banyak² macam kat blog nih...mesti aku masih bukan seorang blogger.hahaha...memang penagih tegar facebook nih. bawak berubat pon tak sure lagi buleh sembuh ke tak.

wuaaaaaa...lalutttss sudah~!! nak ucap time kasih..jangan kata aku masuk bakul golek sendiri ekkk..tak kan aku nak print skrin setiap dari kata² mereka kat facebook aku. tapi serious..pujian korang menggembirakan hati ini. bukan sorang dua yang cakap, ramai!! thanks!thanks a lot...aku SAYANG KORANG SANGAT²~!! SAYANG BANYAK²~!!


**erkkkk...dengar lagu ni~!! mood aku tengah jiwang nih...JIWANG KAMIS MALAM JEMAAT~!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket