Thursday, April 14, 2011

SEMOGA AMAN DI GARISAN AKHIR

kredit to Google
semalam saya mimpi datang ke tempat ini. di satu barisan kubur tu pokok bunga kemboja di tanam dan membentuk tulisan " SEMOGA AMAN DI GARISAN AKHIR" ..daun bunga semua warna kuning.

celik je mata terus saya pandang muka lelaki itu...saya renung wajah anak². sayunya hati bila suatu hari nanti kematian memisahkan saya dan mereka. sedih bila mengenangkan andai saya pergi dulu...apa akan jadi pada anak², siapa yang dapat curahkan kasih sayang macam mana saya sendiri curahkan selamanya ini.

KEMATIAN itu memang pasti bila tiba saatnya. Tinggal segala yang kita ada,tinggal nama sebagai kenangan!




7 comments:

eliyaezlinalias

mengingati mati itu WAJIB~~~

kakchik@ella

kc pun slalu pk camtu. kalau lah kc tak da nnti, anak camna?? hsband tak pe .. anak tu.

tu psl kc slalu brdoa, kalau mahu 'pergi' pun, biarlah Aiman dah besar dulu. tp tu lah .. tu Kerja Tuhan, bkn kerja kita. kita cuma boleh berdoa dan melakukan yg terbaik.

Homemade Cakes

Mati itu Pasti

risa

takuttttt

Oshin jamel

xtao cammne ngn acha klu sy xde..huhuhu!

babylove

nanti saya mati, mama ila jagakan farhana ye? abg adik dia x pe, lelaki.. boleh hidup tanpa mama....

Siti

Andaiku tahu kapan tiba ajalku, ku akan memohon.."Tuhan jgn kau ambil nyawaku"!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket