Wednesday, April 6, 2011

Zafry Imran

ZAFRY IMRAN JEFRY..baru je berusia 3 tahun 14 hari.
dia sungguh menghiburkan sebenarnya
telatahnya banyak membuatkan aku tersenyum bahagia
tapi sekarang perangainya semakin menjadi²
setiap hari dia mintak aku hadiahkan hanger di kaki
memang aku tau tak elok pukul anak selalu
tapi bayangkan yea...dia tak buleh duduk diam walau seminit
ada je menda dia nak usik, ada je menda dia nak sentuh
dan yg problemnya menda yang dia nak usik & sentuh tu mesti menyakitkan hati aku

kadang bila adiknya baru nak berjalan dia dah tolak menyembah bumi
karang adik baru nak pegang mainan dia dah rampas & bawak lari
bergema suara terjeritkan dia...GRRRRRR

huhuhu..skrg ni tengah pujuk dia elok² , selalu ingatkan dia suruh sayang adik beradik yang lain. kadang dia dengar, kadang dia buat semula. takmo pukul selalu sebenarnya sebab risau budak yang selalu kena pukul ni lama² takut keras kematu..dah lali dengan pukulan.ada jugak diskuss dengan baba dia, baba dia suruh banyak sabar...dalam masa yang sama kena fikir jugak macam mana nak tangani kedegilan dia nih.mintak bila besar sikit dia paham dengan teguran kami.jadi anak yang baik & dengar kata aku & baba dia...INSYAALLAH.

**errkkk..semalam masa tengah pakai towel dia buleh tarik towel kuat²..mujur time tu aku dapat pegang dari terlondeh terus. pastu ngan muka gelak² buleh sound "montot mama memang besharrrrr!".ikut hati memang nak geget² dia sampai lebam...GERAM!!


1 comments:

Oshin jamel

hak..hak..hakkk....kalka zafry nie...cam acha la pragai die...x tao nk wat camne dah..hmmm...!!!!!adakah kerana sy terlalu garang @pon xdpt perhatian seorg ayh?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket