Thursday, April 7, 2011

BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI



1. Letak header BEN ASHAARI BLOG<--done

2. Tajuk : BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI .. dan linkkan ke sini .<--done

3. Sila jelaskan KENAPA KORANG NAK JOIN SEGMEN BEN ASHAARI ..100 patah perkataan dalam 4 perenggan !! 

suka join segmen Ben sebab dari segmen Ben la saya jumpa ramai kawan. dari segmen Ben jugak buat saya sampai tak cukup-cukup tangan nak layan segala komen dan membalas jejak² yang di tinggalkan~!!

selain join segmen, memang saya akan masuk blog Ben sebab nak tengok entry. memang bila keluar notification kat wall facebook tu..saya akan klik tanpa ragu². tak pernah miss baca walau jarang sangat tinggalkan jejak. macam pagi ni..adoiiiii, entry buat gigit bibir sendiri kuat² sebab geram. Geram sebab terkena pasal perempuan yang suka soping itu!!

dari segmen Ben jugak ada banyak tips untuk jadi blogger yang bukan takat tau bercerita tapi tau untuk menarik pembaca masuk ke blog. ahaaaaa...jangan tak tau traffic saya yang banyak seciput nie banyak dari blog Ben okey..mekaseh daun keladi!! lain kali masuk lagi!!

dan yang paling syok...dari segmen Ben jugak la saya kenal encik Ujang dan saya nyaris lemas² ikan sebab tengok Ujang tergamak follow blog saya ini. mekaseh jugak kat Ujang eh!!

SEKIAN TERIMA KASIH .

**NOTAKAKI : nasib baik Ben mintak 4  perenggan..kalo mintak 14 perenggan insyaallah kena buang koje ari nih!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket