Wednesday, April 13, 2011

SAYA & LAGU


aduhaiiiii....BORING dah ni!!internet yang sangat slow. tensen tahap nak makan tak berenti² dah nih. saya nie biasalah..asal tensen je makan, asal makan je tensen...hehehehehe!! poyosssss kannnn..dulu buleh je kerja takde internet...sekarang ni baru lambat sikit dah macam anak kucing ilang mader!!

sementara tunggu fail nak bukak nie pasang le lagu dari Suria FM. dari pagi bukak channel ni since HOTFM channel macam dah kena gegaran tsunami. best kan lagu² kat Suria nie..tapi satu je lahhh, saya tak buleh tahan dengar suara HALIM OTHMAN..tatau pasal apa tapi bagi saya tutur katanya lebih sesuai baca berita kat RTM..i'm sori la HALIM..pandangan soploh sen saya nih.

ehhh....citer ngan tajuk dah lari jauh dah nie. sebenarnya nak cerita saya sangat suka dengar lagu jiwang, lagu slow rock. kalau tengah frust ke sakit hati ke menyampah ke pasang je lagu² jenis cenggini buleh hanyut sorang². tak makan pon takpe. yang tak tahan tu bila tengah bersedih dengar plak lagu² cenggini air mata buleh meleleh²...hahahaha!nasib anak² tak penah nampak kepoyoan mama mereka ini!! MALU SAYA!!

tapi biasanya orang yang suka lagu² cenggini adalah orang yang jiwa penuh dengan kasih sayang,lemah lembut, sopan santun..TAK CAYA??? TAK CAYA sudah!!
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket