Wednesday, April 6, 2011

ZAFRY VS SI KERINTING


ohoiiiiii..sedang godam² album ternampak pic Zafry nih. ni nak cakap sape goda sape pon ai tak tau. kalau ikut logik si kerinting yang datang memeluk dari belakang..tapi tengok muka zafry tu ceria giler je terima pelukan itu.hahaha..TEPUK SEBELAH TANGAN TIDAK AKAN BERBUNYI ye zAFRY iMRAN!! ..takpe!takpe!..mama paham, mana tumpahnya kuah kalau tidak ke lantai kannnn! ikut peel baba la nih kan!!

ehhh..ada sekeping lagi..NOTY la anak mama nih!


yang pasti...Zafry takut ngan si kerinting nih. depan mata ai pon dia pelangkung pale Zafry tanpa belas kasihan..hahahahah!! reject jadi menantu.ganas nih..silap haribulan Zafry nanges² bawak balik cucu sebab kena halau ngan si kerinting kan!! 

nak kenal mak si kerinting? klik SINI.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket