Friday, April 8, 2011

Nangka VS Aku


wuaaaaaaa...sadis. baju tu termasuk upah jahit harga dalam RM200. semalam masa try baju tu tengok sama sebiji macam keadaan gambar kat atas~!! jahitan dia dah cantik..tapi ada benjolan yang tetiba keluar yang menghuduhkan baju tersebut.huhuhuhuhu...tak buleh jadik!! nak DIET mati² lepas nie....huhuhuhuh!!

**emmm..saya tak boleh nak letak gambar baju tu sebab tak tergamak nak amek gambar semalam. gambar kat atas tu kredit untuk PAKCIK GOOGLE!!

MADAH PILIHAN SAYA PAGI INI "sesekali kita kena berbelanja untuk kepuasan diri sendiri. hadiahkan diri sendiri dengan barangan yang kita ingin setelah penat bekerja untuk mendapatkan wang itu. lebih² lagi duit bukan lah buleh di bawa ke mati!"

KATA² PILIHAN SY YG MENAFIKAN MADAH DI ATAS " duit memang tak boleh di bawa ke mati tapi sementara hidup ni kalau duit yang ada asyik buat berbelanja..apa yang tinggal???...sesekali memang elok berbelanja ni tapi masalahnya ada yang bukan sesekali...hari² mengabiskan duit itu!"

DAN ANDA DI BERI PILIHAN UNTUK MEMILIH MANA YANG SESUAI..SAYA TETAP PILIH MADAH ITU WALAU KATA YANG MENAFIKAN MADAH ITU SANGAT LAH BETULNYA..

sekian!! saya tak perlukan talian hayat!!


1 comments:

AimanAriffin

true, to keep nor to spend money is a choice for individual but if spending money makes you happy, then something is very wrong with you haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket