Wednesday, April 27, 2011

ERKKK...AKUKAH INI??

Sedang tergaru² kepala yang confirm takde kutu
Yang mungkin ada cuma kelemumur walaupon hari² pakai Head & Shoulder
Tak tau la mana silap, mana salahnya
Tapi rasa mood ke lauttt sudah..last entry pon petang semalam~!!

Nak kata sedang bersedih..rasa²nya tak
Nak kata sedang sakit hati..pon rasa²nya tak
Nak kata menunggu Kamis Malam Jumaat ..pon rasa²nya takkkkkk
Adehhhhh...AKUKAH INI????

Jomlah..baca pantun sikit jom
Kalau berani balas..kalau tidak dendiam sudahhhh.
Enjit-enjit semut,
Siapa sakit naik atas,
Kalau memang dah kemut,
Ada kereta, naik bas.


Copy paste punye pantun ni..tak tau sape punye!!

7 comments:

risa

hahahaha...akak neh
dalam keta ada baboon
baboon datang dari entah mana
kalau akak malas nak masuk kebon
moh le kite bersuka ria

eh..ntah ape2 lah pantun
janji saye jawab...ekekeke

kakchik@ella

kc pulak mood ada tp masa lak tak ada. BW pun da kurang sgt2 skrg ni.

Ummiakid @ lily

anak angsa anak semut,
anak itik anak gajah,
kalau dah mood kelaut,
apa susah2 buat bodoh sudah...

boleh ke jwp cenggitu...boleh jer kannn...??

Mama Likha

hahahahahhahahaha!!! tampar laju2 kang mama ila ni! abis knapa tkde mud ni..??? tgu malam keliwon erk.

Mama Kyra

hahaha..semua pakat pantun ye..tk reti pantun so tumpang gelak ye..haha

luckylizan

seru lah mood tu datang balik...mood oh mood meh lah balik..ko gi mana..aku tengah tkde mood ni arrr... hehehe camtu lah main seru2... (komen tak semenggah, mintak maap hihi)

Ena Manjalara

kihkihkih...pantun tu hantu kak limah yg punyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket