Friday, April 22, 2011

SAYA ATAU IKAN???


erkkkkk..adakah kalau aku bagi pilihan kat dia pilih samada "SAYA atau IKAN" dia akan memilih ikan??? wuaaaaaaa...malam ni sampai malam Ahad kena tinggal ngan anak². jauh plak tu gi mancing..sampai Kedah sinun!!! erkkkkkk lagi...dia sedar tak kalau dia bagi RM400 yang dia laburkan untuk mancing tu, aku buleh beli  ikan kembung berkilo²?? buleh buat modal bisnes kedai ikan lagi kat bawah umah tu!huhuhu...MEMBAZIR nihhhh!!


4 comments:

oshin-jamel

heheheehe!!!!!sbo je la kak!!hehehhe~!~~~

Nordalina Nurdin

ha ape kata 400 tu bt belanja org kat sini huhuuhuh..klu nak bkk kdi ikan kt bwah ina blh tlg jualkan..

risa

hahaha..sian akak ku
derang ni kan memang tau...membazir je..rega ikan pon tak mahal macam tu..takpe kak..lagi best kan boleh golek2 ngan bebudak..
psstttt: kalo balik tak bawa ikan sila buat dia gulai ikan:)

✿❤Pn Niza❤✿

laki kaki ikan kena sabola.. hihihiii, bapak saya pown kaki ikan, mak saya rajin wat pekasam, sedap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket