Tuesday, April 12, 2011

HEPI 3rd MONTH ANNIVERSARY SHIELA FIRDAUS

ini sepatutnya saya post semalam..tapi buleh terlupa pulak. teringat pon ketika dah sampai kat umah..nak buat kat umah takut Hang Tuah merajuk....hehehehee

10 April 2011 cukup² 3 bulan blog ini jd tmpt saya meluahkan segala rasa. 3 bulan ada ini :

18,456 pageviews
365 followers
194 entry

wuahahaaa..sesuatu yang membanggakan untuk blogger baru seperti saya nih. tenkiu untuk semua sahabat yang sudi baca cerita hati saya,cerita tentang Shiela Firdaus kat sini. sayang korang sangat²~!!

**erkkkk..mesti ada orang cakap MENGADA kann..baru 3 bulan pon ada lilin kat situ!! komen saya..ini blog saya..saya nak tulis entry apa pon asal tak sakitkan hati orang lain, tak sakitkan hati mader in law..cukup la kannnnn!! PEACE!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket