Monday, April 25, 2011

SAMPAI HATI KAN!!

Ohh..baru saya perasan
Sebelum ni cuma baca kat entry orang
Now saya dah nampak jadik kat blog sendiri

Sbnrnya bila punye masa mmg saya akan jejak sume yang singgah kat blog saya ni
Kebanyakkannya saya akan follow..(depends pd kelajuan internet sy tau)
Dan saya perasan ada seorang ini
Sebaik saya follow je blog dia
Dia terus balas..mmg terharu pada mulanya
Tapi pagi ni tengok beliau sudah unfollow
Uwaaaaa...pasal apa ekkkkk???
Mula follow sekadar nak jaga hati saya ye??

Takpe laaa..takde apa pon sebenarnya
Ini pon saje nak bagitau
Kalau tak balas jejak saya pon saya tak marah lahhh
Nak follow biar dengan ikhlas ati
Tak ada paksaan..cuma bila buat mcm ni
Saya rasa macam..macam...nak jerit kat dia!!
Jerit macam nie ::
*

*

*
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

KITA BAKO! KITA BAKO! 



 

4 comments:

pinky

jangan sedey2.... orang tak nak follow biarlah...janji kreativiti kita tak tersekat... ni blog kita...lantaklah apa kita nak tulis...kann?

Shiela Firdaus

mekaseh pinky..hehehehhe!! takde apalah..saya okay jeee!

Adiweyah

salam ziarah..selamat berkenalan, nanti dtg ambik award followers ya...jangan marah2..jangan sedih2..maybe org tu ada problem broadband.

Unknown

Tahniah,saya lihat banyak perubahan dlm blog awak,teruskan ya cayok,cayok shiela...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket