Wednesday, April 20, 2011

AKHIRNYA AJAL DIA SAMPAI !!


sedeyyyyy...mesti dia nih kecewa kannnnn. mungkin sebab ada peribahasa BUAT BAIK BERPADA² BUAT JAHAT JANGAN SEKALI tu pasal la dia terima takdir sebegitu kannn. tengok kat SINI apa menda yang family dia dah buat kat aku kelmarin...huhuhuhu~

aku pon ada citer pasal fobia naik motor kat SINI semalam kannn...ahaaaaa...saling berkait menda ni semalam. ketika aku erat memeluk suami dari belakang sebab takut naik motor nie..tetiba masa lalu kat area Selayang tu ada bunyi "preeeeeeeeeeeecccckkkk"...aku tanye suami "apa tu?" dengan selamba dia jawab "tikus..mati kena lenyek!tak sempat elak!".....huhuhu!! AMPUN TIKUS!! LALINK I MMG TAK SENGAJA!! bukan nak balas dendam tau..tapi itu hukum karma..BUAT BAIK DI BALAS BAIK!! 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket