Wednesday, May 11, 2011

♫ ♪ ♫ ♪ BLOG INI BLOG AKU!!

ERKKKK..lepas entri benci tadi aku ada terima banyak PM...wowwww.. tak sangka ekkk entry sekecik tu ramai yang tak puas hati. yupppp..betul bila kita tak cakap sapa orang itu ,akan ramai yang tak bersalah akan terasa tapi takpelah..KALAU TAK MAKAN CILI MASAKAN TERASA PODASNYA...ehhh! IM SORI LAHHHH..aku cuma luahkan rasa sakit kat dada je tadi tu......

ABAIKAN...ni nak citer satu inbox ni. sangat menarik. suh aku selalu buat entry negative..kata dia entry negative lagi orang suka baca dari entry biasa² ni. tapi aku tanya balik.."kenapa perlu negative sedangkan sememangnya lebih positive?"..hahahahaa..dia tak balas. MAAFLAH ye..aku tak berminat nak berpura²~!! aku punya cara sendiri untuk berkarya..walau tidak sehebat orang lain tapi takpe..masih ada keistemewaan yang tersendiri...<chewahhh!>

LAGIII...ini memang cadangan tak masuk di akal oleh seorang yang aku tak tau nak panggil sahabat atau tidak nih.buleh dia sound "WEHH..NAK GLEMER BLOG KO BUAT LA CITER LUCAH!"..errrkkkkk!! tersedak lidah tapi aku katakannya padanya "BOLEH..DENGAN SYARAT AKU LETAK GAMBAR BOGEL KAU DALAM BLOG..BERANI??" dia berlalu sambil cakap "GILA KAU!"...ehhhhh, GILA KE??? kata nak suh buat citer lucah...tak berapa lucah la kalau takde gambar sekali kannnnn...MENGONG LA KAMU NI!

4 comments:

kakchik@ella

senang cite .. blog kita, cara kita. kalau suka, baca dn dtg la lagi ..tak suka .. babai. habis cerita. hihi

risa

adehhhh...sabau jelah org2 tu kak ye..siap suruh buat entri lucah lagik...dosa kalau baru sebakul ape salahnya tambah lagi bergoni2..ekekeke

Aina

hahaha ayat power, jawapan terbaekk kak:)

eliyaezlinalias

blog aku
idea aku
AKUPUNYASUKALAH!

p/s:pesanan kepada si sengal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket