Tuesday, May 31, 2011

HADIAH UNTUK DIA ♥


tengahari tadi turun belikan anak kesayangan hadiah besday semalam. pusing² tatau dah nak beli apa. bila call dia cakap nak menda ni.hehhehee..belikan je la. cantik tak? tu yang kecik tu den punye..pon cantik kannnn!!

**Yun..mama tau Yun baca ni nak tengok kot mama ada post ke tak. mama nak Yun tau mama sayangkan Yun macam adik² yang lain. jangan sesekali ingat mama tak sayang kat Yun. Yun nyawa mama. hadiah bukan pengukur tau..yang penting kasih sayang Yun dengan mama, dengan baba, dengan adik² yang lain. buktikan pada mama, pada semua walau ayah kandung Yun sendiri tak pernah pedulikan Yun..Yun ada mama yang mampu curahkan sepenuh kasih sayang kat Yun.Jaga diri..jadi anak yang baik ye.

14 comments:

rosnitaa

halamak..sedih la pulak..tapi xpe..sy juge happy punye mama mcm kak sela..sporting..tabik hormat puan..

Cik Azizah

aloo..terharunya dapat mama macam kak shiela ni...akan ku jadi anak yg baik buat kak shiela..hee

Farah Shamsudin

sedihlah pulak farah baca kak.. akak seorang mama yang baik.. pasti Yun menghargai mama sehebat akak..

oshin-jamel

waaaaa..akk bikin sy sdey la....leleh air mata sy tao....sob..sob....yuyun nie cam acha....huhuhuh!!!sme aje...moga acha jd cam kakak yuyun..bijak pandai..huhuh!!!

eliyaezlinalias

tersentuh jiwa tisu ai okeh!

Ibu Darwisy Comey-Lotey

kak sela, yg atas tu saye tau ibudarwisy,..tadi kat dlm blog membe..tersalah komen..ahaks..

Tina Othman

terharunya..nak jugak hadiah

Shiela Firdaus

Jijah...jangan lawan kak shiela tau :-))

Shiela Firdaus

Mekaseh farah..insyaallah

pinky

very touching...untungnya yun...dpt mak mcm ni...mmmmm kalau akak pesan kat yun mcm tu...kalau yun ada baca ni...akak nak pesan pulak....jgn sia sia kan mama yang sanggup buat apa saja utk anak2nya ni...walau kurang harta xper dik tp jgn krg kasih syg...sbnrnya yun yang bertuah dapat ibu macam mama yang sanggup berkorban apa saja untuk lihat anak2 dia bahagia...akak doakan yun akan jadi anak yang akan mbahagiakannya nanti....amin..

Ummi Alesya Sofea

cantiknyer..pink caler lagi..

Shiela Firdaus

El :,(

Siti..thanks sayanggg♥♥

Shiela Firdaus

tina..meh amek..ehhehehe

Ya Allah pinky..nasihat tu betul² buat kita terharu. terima kasih dear ...:,((

Shiela Firdaus

Liza..kita kan suka pink~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket