Tuesday, May 17, 2011

SELAMAT MALAM SAYANG~!!



saya suka dengan suasana malam di bilik saya nih. dengan lampu yang ala2 romantis sebegitu..buat hati rasa macam tenang sangat. tapi tu laaa..ketenangan itu selalu di ganggu oleh bunyi itu! ingin ku tutup hidung dia dengan napkin anak takut pulak satu tumbukan padu tepat ke batang hidung sendiri. so kesimpulannya..anggap je dengkuran itu umpama bunyi cengkerik yang menghiasi malam yang indah..CENGKERIK NAK KENA LASTIK!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

6 comments:

The OnE n OnLy AzLiNDaRitA

saya kalau satu hari tak baca kisah kak shiela ni, rasa tak sah hidup.. hahaha.. mmg best la blog akak ni!

Ibu Darwisy Comey-Lotey

kak sheila, lau xnak bg berbunyi..tutupkan hidung beliau sekejap..pasti hilang bunyi tu..sy selalu buat dekat suami..dpt petua ni dr paper..

Lizan

memang tension dengar orang berdengkur ni kan.. dah lah bunyi dia pelik2... (bercakap macamlah empunya diri tak penah ..keh keh keh)

Shiela Firdaus

Azlindariata..thanks dear~! terharu tau~

Shiela Firdaus

ibu darwisy..kita dah try buat..5 saat je diam, karang bunyi jugak ..hehehe~!

Shiela Firdaus

lizan..ai masa pregnant bunyik teruk~! nasib tak melekat peel camtu terus! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket